گیمینگرویتی

ثبت نام

شایعه: بازی Elden Ring: Shadow of the Erdtree سال 2024 عرضه می‌شود

با وجود اینکه FromSoftware مشغول کار روی Armored Core 6: Fires of Rubicon است، همزمان روی اولین گسترش‌دهنده پولی Elden RIng به‌نام Shadow of the Erdtree هم کار می‌کند. طبق شایعات، این گسترش‌دهنده بعد از Armored Core 6 عرضه می‌شود، اما شاید از آنچه که انتظار می‌رفت هم با انتشار آن فاصله بیشتری داشته باشیم.

به گزارش گیمین‌گرویتی، کادوکاوا، شرکت مادر FromSoftware، کزارش مالی خود را منتشر کرد. در صفحه 19 گزارش آن‌ها آمده که Elden Ring افزایش قابل توجهی در فروش بازی‌های آن‌ها رقم زد. با این حال، آن‌ها پیش‌بینی‌هایی هم درباره فروش خالص محصولات‌شان تا پایان سال مالی (31 مارس 2024 یا 12 فروردین 1403) انجام دادند. در این پیش‌بینی‌ها فقط بازی‌های موبایل، Armored Core 6 و عناوین Spike Cunsoft ذکر شده‌اند و خبری از Shadow of the Erdtree نیست.

در این لیست Elden Ring: Shadow of the Erdtree وجود نداشت. کادوکاوا در گزارش خود آورده که می‌خواهد با طولانی کردن عمر این آی‌پی، سودی که از آن به‌دست می‌آورد را به حداکثر برساند. بدین ترتیب به‌نظر می‌رسد باید حداقل یک سال دیگر منتظر Shadow of the Erdtree باشیم. طبق گزارشات، کار روی این گسترش‌دهنده از آوریل 2022 (2 ماه بعد از عرضه بازی اصلی) آغاز شد. منتظر اطلاعات بیشتر در آینده باشید.

بازی Elden Ring برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس سریز ایکس/اس و پی‌سی منتشر شد. در خبری دیگر اعلام شد که این بازی تاکنون 20.5 میلیون نسخه فروش داشته است.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *