گیمینگرویتی

ثبت نام

فیل اسپنسر: Elden Ring جاه‌طلبانه‌ترین بازی میازاکی است

فیل اسپنسر، رئیس اکس‌باکس، زمان زیادی را برای بازی کردن Elden Ring صرف کرده‌است. ساخته جدید هیدتاکا میازاکی که با همکاری George R.R. Martin نوشته شده است، “مشخصا جاه‌طلبانه‌ترین بازی” میازاکی می‌باشد.

به گزارش گیمین‌گرویتی، در مصاحبه با GameSpot از اسپنسر پرسیده شد که چه مقدار از Elden Ring را دیده است و او در پاسخ گفت:

“من در واقع مقدار زیادی از آن‌را دیده‌ام. به مدت زیادی هم آن‌را بازی کرده‌ام.”

این موضوع ممکن است با توجه به اینکه توسعه بازی در سکوت ادامه دارد، برای عده زیادی غافلگیرانه باشد. حتی صفحه ردیت بازی که توسط طرفداران ایجاد شده، در نبود اطلاعات کافی، تقریبا نسخه فانتزی خودشان از Elden Ring را اختراع کرده‌است!

البته همانطور که انتظار دارید اسپنسر زیاد وارد جزئیات نشد. اما در صحبت‌هایش واضح است که به شدت برای این پروژه هیجان‌زده است:

“نمی‌توانم بیشتر از این چیزی بگویم که به عنوان کسی که همه عناوین میازاکی را در حداقل یک دهه گذشته بازی کرده، این مشخصا جاه‌طلبانه‌ترین بازی‌ایست که میازاکی تاکنون ساخته‌است.

من بازی‌هایش را دوست دارم. مقداری از ساختار گیم‌پلی‌ای که توسط او و تیمش بوجود آمده، محیط و فضای بازی و همکاری با یک نویسنده دیگر در زمینه داستان را مشاهده کردم. دوستش دارم. لذت می‌برم که ببینم خودش را به چالش می‌کشد. او یکی از دوستان خوب من است که افق‌هایش را گسترش می‌دهد. معتقدم این اتفاق خوبی می‌باشد. “

اسپنسر درباره شرایط بازی کردن یک عنوان در مقابل چشمان خالقش نیز صحبت کرد:

“وقتی من را برای بازی کردن دعوت می‌کند و من به استدیو می‌روم، او مجبور می‌شود از اتاق بیرون برود. فکر می‌کنم به این دلیل باشد که من بازی‌باز بدی هستم! و وقتی بازمی‌گردد درباره چیزهایی که درباره بازی فکر می‌کنم، با هم حرف می‌زنیم. او درباره کارش اشتیاق زیادی دارد و این یکی از دلایلی است که همکاری با او در ساخت بازی‌ها را دوست دارم و این که ببینم آن‌ها مهمان پلتفرم ما می‌شوند.”

متاسفانه اسپنسر بیش از این درباره Elden Ring صحبت نکرد. پس جزئیات زیادی درباره این عنوان هنوز مجهول هستند. پس از تیزر ۲ دقیقه و ۲۰ ثانیه‌ای که در مراسم E3 2019 به نمایش درآمد، تقریبا هیچ چیزی درباره بازی ندیدیم و نشنیده‌ایم. فقط می‌دانیم که یک بازی جهان‌ آزاد به سبک سولزلایک می‌باشد که توسط میازاکی کارگردانی می‌شود. داستان نیز با همکاری خالق مجموعه Game of Thrones، یعنی George R.R. Martin به نگارش در آمده است. میازاکی قبلا عنوان کرده بود که این بازی، “تکامل” فرمول Dark Souls خواهد بود.

آدرس شبکه های اجتماعی :

0 پاسخ به “فیل اسپنسر: Elden Ring جاه‌طلبانه‌ترین بازی میازاکی است”

  1. فیلتاکا
    ایول، چند وقته خبر درمورد بازی داره بیشتر میشه و از سکوت همیشگی بیرون اومده، فک کنم به نمایش بازی نزدیک شدیم و امروز فرداست که ببینیمش، بی‌صبرانه منتظرم ببینم معجون مارتین با میازاکی چی درمیاد

  2. فیلتاکا
    ایول، چند وقته خبر درمورد بازی داره بیشتر میشه و از سکوت همیشگی بیرون اومده، فک کنم به نمایش بازی نزدیک شدیم و امروز فرداست که ببینیمش، بی‌صبرانه منتظرم ببینم معجون مارتین با میازاکی چی درمیاد

  3. محمد سلیمان پور گفت:

    گیمپلی سرعتی مثل سکیرو باشه یقینا میرم بازی رو?

  4. محمد سلیمان پور گفت:

    گیمپلی سرعتی مثل سکیرو باشه یقینا میرم بازی رو?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *