گیمینگرویتی

ثبت نام

اطلاعات رسمی جدیدی از Elden Ring منتشر شد؛ اساطیری‌تر از همیشه، با حضور عوامل سریال Game of Thrones!

اگر کسی تاکنون Elden Ring را از یاد برده باشد، نمی‌توان چندان خرده‌ای از او گرفت؛ چرا که پس از معرفی بازی در سال ۲۰۱۹، عملا هیچ اطلاعات رسمی‌ای منتشر نشد و فقط شاهد شایعات و گمانه‌زنی‌های مختلف درخصوص بازی جدید هیدتاکا میازاکی بودیم. اما این بار، جزئیات رسمی هستند و گرچه شاید زیاد نباشند، اما خب، در این سکوت خبری FromSoftware باید گفت لنگه کفشی هم نعمتی است.

در جریان بیست و سومین فستیوال هنرهای رسانه‌ای ژاپن، در پنلی که با تمرکز بر روی Sekiro برگزار شد، میزبانان مجلس اعلامیه‌ای از جانب هیدتاکا میازاکی قرائت کردند که به اطلاعات جدید از Elden Ring می‌پرداخت و برخی از المان‌های بازی را با حضار به اشتراک می‌گذاشت. طبق این نامه، Elden Ring درمیان بازی‌های میازاکی، بیشترین تمرکز را بر روی تاریخ و اسطوره دارد:

“در ابتدا تصمیم گرفتم که برخی المان‌های دنیای بازی و جهان بینی آن را توسعه دهم. و در حال حاضر نیز مشغول کار بر روی عنوانی با نام Elden Ring هستیم که از تمام آثار قبلی‌مان بزرگ‌تر و عمیق‌تر است. تاریخ یا اسطوره، احساس می‌کنیم که بازی با این ۲ مورد درهم تنیده و چالش‌های فراوانی برای شما ایجاد خواهد کرد.”

یکی از میزبانان مراسم همچنین بر روی جهانِ بازِ Elden Ring تاکید کرد و گفت که تعدادی از سازندگان و عوامل سریال Game of Thrones نیز در حال کار بر روی Elden Ring هستند. البته هیچ جزئیات دیگری در این خصوص مشخص نشد.

“بازی Elden Ring درکنار خود برخی از عوامل سریال خارجی “Game of Thrones” را نیز می‌بیند، و علاوه بر محیط‌های بزرگ خود، احساس حضور در یک جهان باز را به مخاطب می‌دهد؛ به گونه‌ای که می‌توانید سوار اسب‌تان شوید و کارهای مختلفی انجام دهید، و از همین کارها احساسِ واقعی بودن جهان را دریابید.”

گرچه اطلاعات ذکر شده خیلی هم زیاد نبودند، اما باز هم همین که پی بردیم بازی کنسل نشده و همچنان در دست توسعه است جای خوشحالی دارد. به احتمال زیاد در رویداد The Game Awards 2020 شاهد نمایش جدیدی از Elden Ring خواهیم بود.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *