گیمینگرویتی

ثبت نام

تصاویر جدیدی از Earwig and the Witch؛ تاریخ پخش انیمه مشخص شد

به تازگی تصاویر جدیدی از انیمه جدید استودیو جیبلی به نام Earwig and the Witch منتشر شده است. همچنین تاریخ پخش این انیمه در ژاپن و لیست صداپیشگان ژاپنی آن نیز مشخص شده است.

این انیمه توسط گورو میازاکی (پسر هایائو میازاکی) کارگردانی می‌شود که پیش‌تر کارگردانی انیمه‌هایی چون From Up on Poppy Hill را بر عهده داشته است. این انیمه که اولین انیمه سه بعدی استودیو جیبلی می‌باشد بر اساس یکی از رمان‌های نویسنده بریتانیایی، دایانا وین جونر ساخته خواهد شد و قرار است در تاریخ ۳۰ دسامبر(مصادف با ۱۰ دی ماه) از طریق شبکه تلویزیونی NHK ژاپن پخش شود. پس از قلعه متحرک هاول، این دومین باری می‌شود که استودیو جیبلی از آثار این نویسنده اقتباس می‌کند. ناگفته نماند که میازاکیِ پدر نیز در برنامه ریزی برای ساخت این اقتباس دست داشته است.

صداپیشگان ژاپنی این انیمه توسط گروهی از صداپیشگان که سابقه دریافت جایزه در اولین کار خود را داشته‌اند انجام خواهد شد. Shinobu Terajima در نقش جادوگر “بلا یاگا”، Etsushi Toyokawa در نقش همسر جادوگر “مندریک”، Gaku Hamada در نقش “توماسِ گربه” و صداپیشه تازه کار Hirohiro Hirasawa در نقش قهرمان جوان انیمه، “آیا/ارویگ” به صداپیشگی خواهند پرداخت.

این انیمه داستان یک دختر یتیم به نام اِرویگ را روایت می‌کند که بدون اطلاع از قدرت‌های جادویی مادر حقیقی‌اش بزرگ شده است. زندگی یتیمی او پس از اینکه یک خانواده عجیب و غریب، او را به فرزندی قبول می‌کنند دچار تغییر و تحول می‌شود. خانواده‌ای که توسط یک جادوگر خودخواه اداره می‌شود.

تصاویر جدید این انیمه نشان می‌دهد که با وجود عوض شدن تکنیک از ۲ بعدی به ۳ بعدی، هنوز هم حس و حال و سبک منحصر به فرد کارهای استودیو جیبلی به خوبی حس می‌شود. با نشان دادن حالات صورت به بهترین شکل، نماهای داخلی پرجزئیات و توجه بسیار به غذاهای واقع گرایانه کاملا می‌توان متوجه شد که این یک اثر جدید از همان استودیو جیبلی دوست داشتنی است.

در ادامه، می‌توانید سایر تصاویری که از این انیمه منتشر شده است را مشاهده کنید. همچنین انتظار می‌رود که تریلر این عنوان نیز در روزهای آتی منتشر شود.

امتیاز به پست :

آدرس شبکه های اجتماعی :

3 پاسخ به “تصاویر جدیدی از Earwig and the Witch؛ تاریخ پخش انیمه مشخص شد”

  1. آخیییی. چقدر سبک نازی داره. عکساش واقعا قشنگ بود. اصلا یه وقتایی وقتی حرف از میازاکی باشه من یه نفر که با خودم آهان حالا شد این یه چیزی. قلعه هاول رو خیلی دوست دارم و از اونجایی که اسمش اومد و همینطور خلاصه‌ای از داستان برای همین علاقه پیدا کردم که ببینم. ممنون از زحمتت

    • آره منم شدیدا منتظرم که بتونم ببینم‌ش. اول‌ش که پوسترشو دیدم گفتم بدم نیست ولی بازم بعیده به خوبی کارای قدیم‌شون بشه. ولی الان واقعا خوشگل شدن. امیدوارم اینم مثل هاول بتونه برام یه چیز خاص و موندگار بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *