گیمینگرویتی

ثبت نام

تریلر گیم‌پلی بازی EA Sports FC 24 منتشر و تاریخ انتشار آن اعلام شد

به گزارش گیمین‌گرویتی، شرکت EA اعلام کرد تاریخ انتشار بازی EA Sports FC 24 برای روز 29 سپتامبر (7 مهر) در نظر گرفته شده است. این عنوان برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سریز ایکس/اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، نینتندو سوئیچ و پی‌سی (استیم و فروشگاه Epic Games) در دسترس قرار می‌گیرد. اولین تریلر گیم‌پلی بازی EA Sports FC 24 را می‌توانید در ادامه تماشا کنید.

شرکت EA بیش از 7 هزار تیم، 30 لیگ و بالای 19 هزار بازیکن را برای این عنوان لایسنس کرده است. برای ساخت این عنوان از فناوری HyperMotionV استفاده شده که «داده‌های فراوانی از بیش از 180 مسابقه حرفه‌ای مردان و زنان را مورد استفاده قرار می‌دهد تا اطمینان حاصل کند حرکات داخل بازی بازتابی دقیق از حرکات آن‌ها در دنیای واقعی در داخل زمین مسابقه است.» ویژگی PlayStyles اساسا «داده‌های ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌Opta و سایر منابع را برای ایجاد توانایی‌های خاصی تفسیر می‌کند تا واقع‌گرایایی و منحصر به‌فرد بودن هر بازیکن را افزایش دهد.»

بخش Ultimate Team تحت عنوان Ultimate Team Evolutions باز گشته است. این بار بازیکنان مونث هم در مسابقات آن حضور دارند. همچنین بخش‌های Manager و Player Career و کراس پلتفرم در Clubs و VOLTA Football در بازی هستند. صد البته که ارز مجازی هم برای EA Sports FC 24 در نظر گرفته شده که چندان باعث تعجب نیست.

قیمت نسخه استاندارد بازی EA Sports FC 24 برای ایکس باکس، پلی استیشن و پی‌سی 70 دلار خواهد بود. نسخه Ultimate هم با قیمت 100 دلار عرضه می‌شود. البته نسخه استاندارد روی نینتندو سوئیچ 60 دلار قیمت دارد. EA Sports FC 24 اولین بازی EA Sports برای پلتفرم سوئیچ است که با موتور Frostbite ساخته می‌شود.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *