گیمینگرویتی

ثبت نام

شرکت Tencent بخش زیادی از سهام Techland سازنده بازی Dying Light را خریداری کرد

به گزارش گیمین‌گرویتی، استودیوی Techland سازنده Dying Light اعلام کرد با شرکت چینی Tencent همکاری می‌کند. شرکت Tencent مالک بخش زیادی از سهام Techland می‌شود. البته این استودیو آزادی کامل در ساخت بازی‌ها و مالکیت کامل آی‌پی‌های خود را دارد. Pawel Marchewka مدیر عامل استودیو هم مقام خود را حفظ می‌کند. او می‌گوید آن‌ها «به شکلی که معتقد هستند درست است عمل می‌کند.»

Marchewka درباره ماجراجویی‌های Techland طی 3 دهه اخیر صحبت کرد. وی همچنین گفت بازی اکشن فانتزی نقش‌آفرینی و جهان‌باز آینده آن‌ها «هم‌اکنون برای تبدیل شدن به چیزی واقعا خاص در حال آماده شدن است.» تیم این استودیو همچنین رویای «تبدیل کردن Dying Light به تجربه نهایی بازی زامبی‌محور برای بازیکنان جهان را دارد.»

برای دست‌یابی به این اهداف، Marchewka متوجه شد «بهترین و شجاعانه‌ترین رویاها تنها با همکاری با دوستان همفکر و شریک‌های قدرت‌مند به واقعیت تبدیل می‌شوند؛ کسانی که دیدگاه مشترکی با ما دارند و مشتاق و خواهان پشتیبانی از این رویا با دانش، تجربه و توانایی‌های‌شان هستند.» این همکاری به Techland اجازه می‌دهد «تا با سرعت کامل به جلو حرکت و دیدگاه خود برای بازی‌ها را اجرا کنند.»

Marchewka در ادامه افزود: «ما متحدی را انتخاب کردیم که تاکنون با دیگر شرکت‌های رده بالای بازی‌سازی شریک شده و ضمن احترام به روش آن‌ها در انجام کارشان، برای دست‌یابی به قله‌های بلندتر کمک‌رسانی کرده است.»

بازی جدید Techland که در سبک اکشن نقش‌آفرینی جهان‌باز است هنوز تاریخ انتشار یا پلتفرم مشخصی ندارد. شاید مدت زیادی طول بکشد تا خبری از آن به دستمان برسد. Dying Light 2 Stay Human ماه گذشته به‌روزرسان جدید دریافت کرد و دومین محتوای دانلودی پولی آن سال 2024 عرضه خواهد شد.

همچنین قرار است کمیک‌های The Walking Dead هم با تم Dying Light ترکیب شوند. منتظر اطلاعات بیشتر از پروژه‌های آینده باشید.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *