گیمینگرویتی

ثبت نام

بازی Dragon’s Dogma 2 تجربه‌ای تماما تک‌نفره است؛ جدیدترین فناوری گرافیکی، فیزیک و هوش مصنوعی

بعد از معرفی بازی ِDragon’s Dogma 2 در سال گذشته، این عنوان در لیست مورد انتظارترین‌های بسیاری قرار گرفت. در نمایش اخیر پلی استیشن هم شرکت Capcom بالاخره اولین نمایش از گیم‌پلی آن را منتشر کرد. به گزارش گیمین‌گرویتی، حال در سایت رسمی Dragon’s Dogma 2 اطلاعات بیشتری هم در دسترس قرار گرفته‌اند.

بازی Dragon’s Dogma 2 مثل نسخه اول تجربه‌ای تماما تک‌نفره خواهد بود. شرکت Capcom آن را عنوانی تک‌نفره و داستان‌محور توصیف می‌کند. همچنین همان‌طور که انتظار می‌رفت، تایید شد که بازیکنان قادر به شخصی‌سازی تجربه خود به شکل‌های متنوع خواهند بود. برای مثال، «ظاهر Arisen بازیکنان، مهارت اصلی، همراهان‌شان، رویکردشان در موقعیت‌های مختلف و مواردی از این قبیل» به خود بازیکن بستگی دارد.

شرکت Capcom توضیح داد با وجود اینکه بازی Dragon’s Dogma 2 تجربه‌ای تک‌نفره است، بازیکنان احساس می‌کنند که در ماجراجویی‌های خود توسط سایر بازیکنان همراهی می‌شوند. چنین چیزی به لطف سیستم Pawnها صورت می‌گیرد. طرفداران بازی اول با آن آشنایی زیادی دارند. Capcom در توصیف Pawnها آورده که آن‌ها «موجوداتی مرموز و ماورایی هستند که برای خدمت به Arisen تعهد دارند.» کنترل Pawnها توسط هوش مصنوعی انجام می‌شود و شخصیت‌ آن‌ها «به‌طور منحصر به‌فرد توسط بازیکن تعیین می‌شود.»

از سایر جزئیات تایید شده می‌توان به معرفی Beastren اشاره کرد. آن‌ها یک نژاد جدید هیولا مانند هستند. همچنین هیولاها و دشمنان آشنا و جدیدی هم درDragon’s Dogma 2 خواهیم دید. بازیکنان می‌توانند از شمشیرها، تیرکمان‌ها وجادوها استفاده کنند. مهارت‌های متفاوت هم توانایی‌های متنوعی برای آن‌ها به ارمغان می‌آورد. داستان هم در زندانی زیرزمینی شروع می‌شود. اژدهایی قلب شما را می‌گیرد (درست مثل بازی اول) و سپس بعد از آن نژادی که اژدها را سلاخی کند تاج و تخت را به‌دست می‌آورد.

علاوه بر این، شرکت Capcom بیان می‌کند که این عنوان از جدیدترین فناوری‌های گرافیکی، هوش مصنوعی و فیزیک بهره می‌برد. این ویژگی‌ها با ترکیب یکدیگر «دنیای فانتزی بسیار درگیر کننده‌ای» خلق می‌کنند. بازی با موتور داخلی این شرکت یعنی RE Engine ساخته می‌شود.

بازی Dragon’s Dogma 2 برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سریز ایکس/اس و پی‌سی در دست ساخت است. تاریخ انتشار آن هنوز مشخص نیست.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *