گیمینگرویتی

ثبت نام

تیزر تریلر بازی Dragon Age: Dreadwolf مناطق مختلف آن را نشان می‌دهد

به گزارش گیمین‌گرویتی، استودیوی BioWare بالاخره از بازی Dragon Age: Dreadwolf پرده برداشت و به انتظار طولانی طرفداران پایان داد. آن‌ها با انتشار تریلر Dragon Age: Dreadwolf تعدادی از مناطق کلیدی این عنوان را به نمایش گذاشتند. رونمایی کامل از آن در تابستان سال 2024 به عمل خواهد آمد.

این تیزر که به عنوان بخشی از Dragon Age Day در حساب‌های رسمی BioWare پست شد، نقشه‌ای از دنیای فانتزی Thedas را نشان می‌داد. چند منطقه مهم را می‌بینیم. برخی از این مناطق مثل کشورهای Antiva ،Rivain و Anderfels برای کسانی که عناوین قبلی این مجموعه را تجربه کردند آشنا به‌نظر خواهد رسید.

هر بخش از نقشه با راوی متفاوتی نشان داده می‌شوند. از صدای متفاوت هر راوی می‌توان ایده‌ای از هر منطقه به‌دست آورد. نام گروه Grey Wardens که گروهی کلیدی در نسخه‌های قبلی بود هنگام نمایش Anderfels ذکر شد. صدایی گرفته هم می‌گوید «Grey Wardenها در قلعه ما پنهان نمی‌شوند. از سربازان خود نمی‌خواهم که فرار کنند.»

خود Dreadwolf هم در پایان این تیزر می‌گوید: «تمام دنیا به‌زودی از صلح و راحتی فرمانروایی من سهم می‌برد.» طرفداران به یاد دارند که Dreadwolf، خدای الفی شورش و خیانت، کسی نیست جز Solas از بازی Dragon Age: Inquisition. او به دنبال بازگرداندن دنیا به الف‌هاست و به‌نظر می‌رسد که اهمیت نمی‌دهد بر آورده کردن این خواسته چه میزان مرگ و نابودی به‌همراه دارد.

استودیوی BioWare اولین بار سال 2018 در مراسم The Game Awards از بازی Dragon Age: Dreadwolf رونمایی کرد. از آن زمان تاکنون اطلاعات کمی از بازی منتشر شده است. البته اوایل سال 2023 گیم‌پلی‌ای از بازی لو رفت که نشان از الهام‌گیری آن از God of War داشت. گزارشات اخیر حاکی از آن هستند که شاید تا سال 2025 باید برای انتشار بازی منتظر بمانیم. BioWare در ماه اوت حدود 50 نفر از کارمندان خود را اخراج و راه خود را از یک تیم کنترل کیفیت جدا کرد. برخی از کارمندان اخراج شده اکنون از کارفرمای سابق خود شکایت نموده‌‌اند.

به غیر از این عنوان، آن‌ها روی بازی جدید Mass Effect هم کار می‌کنند. البته فعلا باید بیخیال آن بود زیرا طبق شایعات تا سال 2029 یا حتی دیرتر عرضه نمی‌شود.

آدرس شبکه های اجتماعی :

یک پاسخ به “تیزر تریلر بازی Dragon Age: Dreadwolf مناطق مختلف آن را نشان می‌دهد”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *