گیمینگرویتی

ثبت نام

استدیو جدیدی به نام Yellow Brick Games، توسط خالق بازی Dragon Age و تعدادی از کارکنان با‌سابقه یوبی‌سافت، تاسیس شد

Mike Laidlaw، کارگردان هنری سابق فرنچایز Dragon Age، همراه کارکنان با‌سابقه یوبی‌سافت از جمله Frederic St-Laurent B، Jeff Skalski و Thomas Giroux اقدام به تاسیس استدیو جدیدی به نام Yellow Brick Games در شهر کبک در کشور کانادا کردند. هدف آن‌ها توسعه “عناوین متمرکز و با کیفیت بالاست که تجربه بازی‌باز را در اولویت قرار دهد. گیم‌پلی خلاقانه و IP های اورجینال.”

پروفایل رسمی استدیو در وبسایت رسمی‌شان به شرح زیر است:

“Yellow Brick Games در سال ۲۰۲۰، در شهر زیبای کبک که پایتخت و مرکز در حال رشد توسعه گیم در کانادا محسوب می‌شود، تاسیس شد. این استدیو توسط گروهی از اشخاص کارآزموده صنعت ایجاد شده که مشتاقند که با یک تیم فرز و زیرک بر روی پروژه‌ها کار کنند؛ تا یک گیم‌پلی خلاقانه و  نوپا که توسط گروه کوچک ماهری با هنرمندی ساخته شده، ارائه دهند. 

ما به خلق زمین‌های بازی دیجیتالی اعتقاد راسخی داریم. هر قدر که یک بازی بتواند آزادی و ارتباط بیشتری را در اختیار بازی‌باز قرار دهد، می‌تواند ایمرسیوتر و جذاب‌تر باشد. باید قوانین واضحی برای هدایت این کنش و واکنش‌ها وجود داشته باشد. ما حس می‌کنیم که یک عنوان نوپا می‌تواند بازی‌بازان را از طریق خلاقیت خودشان، درگیر کند و ابزارهایی را مهیا می‌کند که که به آن‌ها این امکان را می‌دهد که تجارب خود را به اشتراک بگذارند.

Yellow Brick Games چالش ساخت یک فرهنگ سالم را به اندازه ساخت بازی‌های عالی، جدی می‌گیرد. فرهنگ کاری ما، فرهنگ تعهد است که فعالیت تیم ما را در در هر مقطع زمانی هدایت می‌کند. هر عضو تیم نیز مسئولیت قبول می‌کند و به ضرب‌الاجل خود پای‌بند است. ما سلامت کارکنان خود را جدی می‌گیریم. پس برنامه‌های خود را به گونه‌ای تنظیم کردیم که طبق موقعیت‌های غیر قابل پیش‌بینی زمان توسعه بازی، انعطاف‌پذیر باشد و فضای انگیزه‌بخشی را حفظ کند.

Yellow Brick Games استدیویی است که به تمام افراد و به شکل مساوی، و با هر پیش زمینه‌ای فرصت شغلی فراهم می‌آورد و از این جهت مفتخر نیز هست. این استدیو معتقد است که تیم‌های خلاق و حرفه‌ای با استقبال از تمامی فرهنگ‌ها می‌توانند به موفقیت برسند. بازی‌ها برای همه هستند و بازار نیز جهانی است، و تیمی با دیدگاه‌های غنی و متنوع و مهارات مختلف می‌تواند در چنین محیط پویایی به موفقیت برسد.”

آدرس شبکه های اجتماعی :

4 پاسخ به “استدیو جدیدی به نام Yellow Brick Games، توسط خالق بازی Dragon Age و تعدادی از کارکنان با‌سابقه یوبی‌سافت، تاسیس شد”

  1. MohammadReza گفت:

    ترکیب بایور با یوبی
    ? Anthem Syndicate

  2. MohammadReza گفت:

    ترکیب بایور با یوبی
    ? Anthem Syndicate

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *