گیمینگرویتی

ثبت نام

شایعه: بازی Dragon Age 4 در بهترین حالت اواخر سال 2023 عرضه می‌شود

طبق شایعات اخیری که در فضای مجازی منتشر شده‌اند، به‌نظر می‌رسد مراحل ساخت بازی Dragon Age 4 به‌خوبی پیش می‌روند و بازی تا 18 ماه دیگر عرضه می‌شود.

به گزارش گیمین‌گرویتی، جف گراب از Venture Beat در پادکست اخیر GrubbSnax راجع به بازی بعدی سری Dragon Age صحبت کرد. او گفت بازی در وضعیت خوبی قرار دارد و تیم توسعه‌دهنده به پیشرفت‌های بزرگی دست یافته‌اند. گراب همچنین افزود انتظار دارد در سریع‌ترین حالت اواخر 2023 شاهد عرضه Dragon Age 4 باشیم.

فعلا چیز زیادی درباره Dragon Age 4 نمی‌دانیم. بازی در مراسم The Game Awards 2018 معرفی شد و از آن زمان تاکنون فقط تیزرهای کوتاهی دیده‌ایم که جزئیات خاصی را نشان نمی‌دهند. Dragon Age 4 برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها در دست ساخت است. سال گذشته طبق پروفایل Linkedin یکی از کارمندان سابق استودیوی BioWare مشخص شد که ظاهرا این بازی برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه نمی‌شود. با توجه به سایر گزارشات هم به‌نظر می‌رسد EA و BioWare تصمیم گرفتند مدل بازی سرویس‌محور را رها کنند و حالا روی ارائه تجربه‌ای تک‌نفره داستانی تمرکز کرده‌اند.

بازی Dragon Age Inquisition در سال 2014 برای کنسول‌های نسل هشتم و رایانه‌های شخصی منتشر شد و توانست نظر منتقدان و بازیکنان را جلب کند؛ پس باعث تعجب نیست که عنوان بعدی این سری به‌شدت مورد انتظار باشد.

امتیاز به پست :

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *