گیمینگرویتی

ثبت نام

رئیس فناوری Headup Games: فکر نکنم عملکرد بازی‌ها در Xbox Series X چندان بهتر از PS5 باشد!

مدت زمان زیادی از عرضه کنسول‌های جدید سونی و مایکروسافت نمی‌گذرد و رسما وارد نسل نهم بازی‌های ویدیویی شده‌ایم. در این میان برخی عناوین روی هر یک از کنسول‌ها بهتر یا بدتر اجرا شده‌اند و تقریبا پا یا پای هم رو به جلو، حرکت کرده‌اند، برای مثال ری‌تریسینگِ اکس باکس در COD Black Ops Cold War بهتر بوده و عملکرد PS5 در Assassin’s Creed Valhalla بهتر.

اما در این میان یکی از استدیوهای تقریبا شناخته شده مستقل که روی بازی‌های کوچک کار می‌کنند، یعنی Headup Games به تفاوت ۲ کنسول اشاره داشته و از زبان مسئول بخش تکنولوژی این استدیو شنیدیم که قدرت و رقابت XSX و PS5 چندان فرقی برای سازندگان مستقل ندارد و هر چه که هست، مربوط به عناوین AAA می‌باشد:

“برای ما و بسیاری از سازندگان مستقل دیگر تفاوت بزرگی ایجاد نخواهد شد. اما برای سازندگان عناوین AAA عملکرد بهتر به ارمغان خواهد آمد که آن هم محدود به یک فاکتورِ ترافلاپ نیست و مشخصه‌های زیاد دیگری هم وجود دارند. من هم فکر نمی‌کنم که شاهد عملکرد خیلی بهترِ Xbox Series X نسبت به PlayStation 5 باشیم.”

استدیوی Headup Games هم‌اکنون در حال کار روی بازی Bridge Constructor: The Walking Dead می‌باشد و پیش از این نیز عناوین مستقل دیگری در کارنامه داشته است. نظر شما درخصوص تفاوت عملکرد ۲ کنسول چیست؟

آدرس شبکه های اجتماعی :

4 پاسخ به “رئیس فناوری Headup Games: فکر نکنم عملکرد بازی‌ها در Xbox Series X چندان بهتر از PS5 باشد!”

  1. TheDragonGhost گفت:

    اختلاف فقط در آخرای نسل نمایان میشه
    الان زوده که بخوایم قضاوت کنیم

  2. TheDragonGhost گفت:

    اختلاف فقط در آخرای نسل نمایان میشه
    الان زوده که بخوایم قضاوت کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *