گیمینگرویتی

ثبت نام

تریلر گیم‌پلی DIRT 5 در Xbox Series X منتشر شد

شرکت Codemasters اولین تریلر گیم‌پلی DIRT 5 در Xbox Series X را منتشر کرد و بهبود بصری و مزایای تجربه نسخه نسل نهمی بازی را به نمایش گذاشت.

مسابقات اتومبیل‌رانی در اقصی نقاط دنیا مانند ایتالیا، چین، نروژ و امریکا برگزار می‌شوند. بازیبازان با توجه به سرعت بالای لودینگ، می‌توانند سریع‌تر از همیشه دست به کار شوند. برای اولین بار در تاریخ کنسول‌ها، مسابقات با نرخ فریم ریت ۱۲۰ قابل تجربه خواهند بود؛ گرافیکی فوق العاده روان با کنترل عالی وسایل نقلیه و سرعت واکنش بی‌نظیری را به ارمغان می‌آورد.

علاوه بر این، با قابلیت Smart Delivery، بازیبازانی که نسخه Xbox One را دراختیار دارند، می‌توانند هر وقت Xbox Series X را تهیه کردند، بازی خود را به صورت رایگان به نسخه نسل نهمی آپگرید کنند.

کارگردان این عنوان یعنی Robert Karp می‌گوید: “به سختی می‌توانم باور کنم که DIRT 5 در کمتر از یک ماه دیگر در کنسول‌های نسل بعدی، خودی نشان خواهد داد. استادیو کار شگفت انگیزی انجام داده و مشتاقیم که بازیبازان در لابی‌ها به ما ملحق شوند. در بخش Career mode در کنار Troy Baker و Nolan North هستیم. زمین بازی، مسابقات Arcade، گزینه‌های split-screen و بخش چند نفره، همگی متنوع هستند. DIRT 5 برای همه طرفداران ریسینگ، چیزی برای ارائه دارد.”

DIRT 5 برای PS4، Xbox One و PC (از طریق استیم) در روز جمعه ۶ نوامبر مصادف با ۱۶ آبان منتشر می‌شود. نسخه Xbox Series X|S و PS5 در روز عرضه این کنسول‌ها قابل تهیه خواهند بود. نسخه Stadia نیز در اوایل سال ۲۰۲۱ در دسترس عموم قرار می‌گیرد. تهیه DIRT 5 Amplified edition نیز برای کاربران Xbox One، PS4 و PC امکان دسترسی زود هنگام، ۳ روز قبل از انتشار را فراهم می‌کند.

در ادامه شما را به تماشای این تریلر دعوت می‌کنیم:

آدرس شبکه های اجتماعی :

0 پاسخ به “تریلر گیم‌پلی DIRT 5 در Xbox Series X منتشر شد”

  1. نمیدونم چرا انقد هیجان زده شدم برای این بازی.
    منتظرشم. مرسی از خبر و ویدیو.?

  2. نمیدونم چرا انقد هیجان زده شدم برای این بازی.
    منتظرشم. مرسی از خبر و ویدیو.?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *