گیمینگرویتی

ثبت نام

تماشا کنید: اولین اکسپنشن عنوان Diablo IV با نام Vessel of Hatred

به گزارش گیمین‌گرویتی، در طول رویداد افتتاحیه BlizzCon 2023، بلیزارد اعلام کرد که Diablo IV: Vessel of Hatred، اولین اکسپنشن برای بازی اکشن Diablo IV، منتشر خواهد شد. تریلر بازی را در زیر مشاهده کنید.

عنوان Diablo IV: Vessel of Hatred در اواخر سال 2024 منتشر خواهد شد و یک کلاس جدید که تاکنون در این سری دیده نشده است را اضافه خواهد کرد. بازیکنان به Nahantu، یک منطقه جنگلی، می‌روند تا سرنوشت Prime Evil Mephisto پس از رویدادهای بازی اصلی را کشف کنند.
اطلاعات بیشتر فردا توسط سازندگان رونمایی خواهد شد.
در همین حال، ممکن است ارزش داشته باشد که به لیک چند هفته پیش که در MMO Champion منتشر شد، ذکر کنیم که  Nahantu را به عنوان محیط جدید در Diablo IV: Vessel of Hatred اشاره کرد. این اطلاعات تایید نشده است، اما با توجه به اینکه لیکر منطقه را درست حدس زده است، ممکن است بقیه لیک‌ها هم درست باشند.

منطقه Nahantu زمینی از تضادهاست، از جنگل سبز Restless Canopy تا سرزمین بی‌برگ Teganze Plateau. این منطقه خانه Field of Giants است، یک مکان از نفرت باقی‌مانده، و اعماق تاریک Kurast Sewers. هر مکان چالش‌ها و فرصت‌های منحصر به فردی را برای Spiritborn ارائه می‌دهد، که اتصالشان با طبیعت همچنان به چالش کشیده خواهد شد.
این منطقه با کوئست‌های جدیدی همراه است که بازیکنان را به سفری در ارتفاعات مختلف Nahantu می‌برد. از کارگاه ترسناک Forge of Malice و Sleepless Hollow تا مکان ترسناک Forgotten Remains و Ruined Wild، هر زندان خطرات و پاداش خود را دارد.
داستان این کمپین بازیکنان را از Durance of Hate به سوی Gates of the Necropolis، وارد فضای ماوراءی Spirit Realm، و در نهایت به سوی Five Hills – قبر Akarat می‌کشاند. هر قدم از این سفر بیشتر درباره تاریخ Nahantu و اتصال آن به Spiritborn آشکار خواهد کرد.

در BlizzCon 2023، Blizzard همچنین برخی از تغییرات و افزودن‌های نزدیک‌تری را که در Diablo IV در راه است، بررسی کرد. به عنوان مثال، از هفته آینده، پچ 1.2.2 پنج حلقه Malignant منحصر به فرد و کلاس خاص را اضافه خواهد کرد که به بازیکنان این امکان را می‌دهد که به قدرت‌هایی که اولین بار با فصل Malignant معرفی شده دست پیدا کنند.
در ماه بعد، پچ 1.2.3 یک پنجره پیش‌نمایش Enchanting اضافه خواهد کرد تا بازیکنان بتوانند قبل از خرج کردن طلا خود بررسی کنند که چه affixهایی ممکن است باشد. این به‌روزرسانی همچنین Abattoir of Zir را اضافه خواهد کرد، یک رویداد end-game بازی که به مدت شش هفته قابل بازی مجدد است و به طور خاص برای بازیکنانی طراحی شده که همه چالش‌های Diablo IV را قبلاً به پایان رسانده‌اند.

در تاریخ 12 دسامبر، رویداد تعطیلات Midwinter Blight بر Sancturary برف می‌اندازد و کوئست‌ها و فعالیت‌های جدیدی اضافه خواهد کرد. در سال 2024، با فصل سوم، توسعه‌دهندگان قصد دارند یک ساختار چالش هفتگی به نام The Gauntlet اضافه کنند. در اینجا، بازیکنان با سایر اعضای کلاس خود به رقابت می‌پردازند تا در رده‌بندی ها قرار گیرند. در انتهای هر هفته، بازیکنان برتر هر کلاس نام خود را به عنوان آخرین افتخارات فصلی در تالار Ancients نشان خواهند داد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *