گیمینگرویتی

ثبت نام

بازی Diablo 4 برای گیم پس عرضه نمی‌شود

مایکروسافت در حال حاضر تلاش می‌کند تا معامله 69 میلیارد دلاری Activision Blizzard را تکمیل کند. اگر چنین اتفاقی رخ دهد، تمام بازی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های آن‌ها در نهایت به فهرست رو به رشد گیم‌پس اضافه خواهد شد. با این حال، اگر امیدوار بودید برخی از بزرگ‌ترین عناوین Activision Blizzard مخصوصا بازی Diablo 4 برای گیم پس عرضه می‌شود، خبر بدی برای شما داریم.

به گزارش گیمین‌گرویتی، اخیرا گزارشات غیررسمی حاکی از آن بودند بازی اکشن نقش‌آفرینی شرکت Activision Blizzard به‌زودی به گیم‌پس اضافه می‌شود. در واقع اخیرا تصویری در برنامه پرداختی‌های Brazilliant به‌نام PICPAY لو رفته بود که طبق آن برخی حدس زدند Diablo 4 به گیم‌پس می‌آید. در هر صورت Blizzard شایعات را تکذیب کرده است.

مایک یبارا رئیس شرکت Blizzard Entertainment اخیرا در توئیتر به این موضوع واکنش نشان داد. او در پاسخ به سوالی راجع به تصویر لو رفته، تایید کرد Diablo 4 به گیم‌پس نخواهد آمد. او صرفا فقط «چنین اتفاقی نمی‌افتد.»
این اولین باری نیست که شرکت Blizzard صریحا برنامه‌های مربوط به گیم‌پس را تکذیب می‌کند. چنین کاری را قبلا باری دیگر اوایل سال جاری قبل از عرضه این عنوان انجام دادند.

این بازی هم‌اکنون برای ایکس باکس سریز ایکس/اس، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی‌سی در دسترس است. اولین فصل از محتویات جدید آن به‌نام Season of the Malignant روز 20 جولای (29 تیر) عرضه می‌شود. Blizzard همچنین در حال کار روی 2 گسترش‌دهنده بزرگ نیز است.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *