گیمینگرویتی

ثبت نام

آپدیت جدید Desperados III حالت Bounty را به بازی اضافه می‌کند

عنوان Desperados III یک آپدیت رایگان جدید می‌گیرد.

حالت Bounty بخش جدید بازی است و به شما اجازه می‌دهد تا از بین پنج Desperados موجود هرکدام را که خواستید انتخاب کنید و تقریبا همه مراحل اصلی بازی را با آن بازی کنید (همانند حالت Baron’s Challenges این حالت نیز در طول چپتر دوم بازی آزاد می‌شود).

شما می‌توانید با این کار بازی را برای خود آسان‌تر کنید و یا حتی مقداری سختی به آن بدهید و یا اصلا سعی کنید که کل بازی را با هکتور بروید!

بخش تازه فعال شده Level Editing Cheats نیز به شما اجازه می‌دهد تا مراحل خود را بسازید و سیو بازی‌های خود را با تمام بازیکنان Desperado III به اشتراک بگذارید.
عملا این بخش یک Level Editor ساده است. با استفاده از این ‌کد‌ها بازیکنان می‌توانند به راحتی نقشه را خالی از دشمن کنند و سپس هرگونه دشمنی که دوست دارند در هر مکانی که دوست دارند ظاهر کنند، بازیکنان می‌توانند تفریح‌های زیادی با جایگذاری اشیای مختلف در طول یک مرحله انجام بدهند، تا می‌توانید خلاق شوید و مراحل و طراحی‌های خود را از طریق فایل‌های ذخیره بازی‌تان به اشتراک بگذارید!

عنوان Desperados III در حال حاضر با قیمت ۵۰ دلار روی PC و ۶۰ دلار روی کنسول‌ها در دسترس است، سیزن پس این عنوان نیز با قیمت ۱۳ دلار روی PC و ۱۵ دلار روی کنسول‌ها آماده خریده شدن توسط شماست.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *