گیمینگرویتی

ثبت نام

تریلر و تصاویری جذاب از فصل چهارم انیمه Demon Slayer منتشر شد

بعد از پخش قسمت آخر فصل سوم انیمه Demon Slayer که بخش Kimetsu no Yaiba – Swordsmith Village را پوشش می‌داد، فصل چهارم آن هم معرفی شد. به گزارش گیمین‌گرویتی، فصل آینده، آرک Hashira Training (جلدهای 15 و 16) را پوشش می‌دهد. تریلر فصل چهارم هم منتشر شد.

علاوه بر تریلر فصل چهارم انیمه Demon Slayer، مجموعه تصاویری از Hashira هم منتشر شد. در ادامه می‌توانید به تماشای آن‌ها بپردازید:

 

فصل سوم انیمه در 9 آوریل (20 فروردین) آغاز و طی 11 قسمت پخش شد. قسمت اول به‌طور ویژه یک ساعت بود، اما قسمت آخر هم 70 دقیقه به طول انجامید. علاوه بر آرک آینده Hashira Training، هنوز آرک The Final Battle (شامل آرک‌های Infinity Castle + Final Countdown) هم در انیمه پوشش داده نشده‌اند.

آرک Hashira Training با جلد 16 مانگا آغاز می‌شود. VIZ در توضیحات داستانی آن نوشته است:

«Tanjiro به دیدن Stone Hashira یعنی Himejima می‌رود؛ کسی که می‌خواهد او را برای نبردهای آینده آماده کند. تمرین برای تبدیل شدن به Hashira که عضو بالا رده سازمان Demon Slayer محسوب می‌شود، سخت و طاقت فرساست. علاوه بر این‌، به‌نظر می‌رسد گرفتن تاییدیه Himejima هم سخت باشد. اما Tanjiro تسلیم نخواهد شد! در عین حال Muzan ارباب شیاطین هم به جست‌وجوی Nezuko و Ubuyashiki ادامه می‌دهد.»

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *