گیمینگرویتی

ثبت نام

Demon Slayer رکورد شهر اشباح را زد؛ با پرفروش‌ترین اثر سینمای ژاپن آشنا شوید

اقتباس سینمایی مانگا و انیمه Demon Slayer به تازگی توانسته جایگاه سابق انیمه سینمایی Spirited Away را از آن خود کند و به پرفروش‌ترین اثر سینمای ژاپن تبدیل شود.

به گزارش گیمین‌گرویتی و به نقل از The Hollywood Reporter، این اقتباس سینمایی که Demon Slayer the Movie: Mugen Train نام دارد در تاریخ ۱۶ اکتبر ۲۰۲۰ (مصادف با ۲۵ مهر ۹۹) منتشر شده بود و اکنون توانسته ۳۳۷ میلیون دلار در گیشه به دست آورد. در حالی که Spirited Away از زمان اکران خود در سال ۲۰۰۱ تا به امروز توانسته ۳۰۸ میلیون دلار به دست آورد. این فیلم سینمایی، دنباله‌ای مستقیم بر انیمه سریالی آن محسوب می‌شود.

این اقتباس سینمایی درست در زمانی اکران شد که فرصت خوبی برای رکورد زنی محسوب می‌شد. سینمای ژاپن مدتی به دیلی شرایط Covid-19 تعطیل بود و حتی پس از بازگشایی نیز اکثر اکران‌های خارجی به سال ۲۰۲۱ موکول شده بودند. مردم که تشنه تجربه سینمایی بودند، فرصت را از دست ندادند و رکوردی جدید در تاریخ ژاپن به ثبت رساندند.

این رکورد نشان می‌دهد که با وجود وقفه زیاد و دور بودن مردم از سینما، هنوز هم امیدی هست تا پس از برطرف شدن شرایط کرونا، باری دیگر مانند گذشته در سینماها صف بکشیم و از بودن در کنار یکدیگر در سالن سینما لذت ببریم. اخیرا با اضافه شدن اکران‌های آنلاین در سراسر جهان، بسیاری بر این باور رسیده‌اند که اوضاع سینما برای همیشه پس از دوران کرونا تغییر خواهد کرد. اما وضعیت اکران‌های آنلاینی چون Wonder Woman 1984 خلاف این موضوع را ثابت کرده است و احتمالا به این زودی‌ها شرایط سینما تغییر نخواهد کرد. هرچند ممکن است به زودی به یک تناسب میان اکران‌های روی پرده و استریم شدن آنلاین فیلم‌ها باشیم تا هرکس بتواند هر طور که راحت‌تر است از فیلم‌ها و انیمیشن‌ها لذت ببرد.

شما همچنین می‌توانید تریلر این انیمه سینمایی را از اینجا تماشا کنید.

امتیاز به پست :

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *