گیمینگرویتی

ثبت نام

تماشا کنید: تریلر فصل چهارم انیمه Demon Slayer، پخش از بهار 2024

شرکت Aniplex در ویدئوی تبلیغاتی خود در سال 2024 برای مجموعه انیمه Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba اعلام کرد که انیمه تلویزیونی Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Hashira Training Arc در بهار 2024 با قسمتی یک ساعته به نمایش در خواهد آمد.

به گزارش گیمین‌گرویتی این انیمه همچنین دارای یک “تور جهانی” دیگر خواهد بود که قسمت پایانی انیمه Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Swordsmith Village Arc و اولین قسمت انیمه Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Hashira Training Arc را در ژاپن و 140 کشور و منطقه از فوریه آغاز خواهد کرد.

تور جهانی در مکانهای زیر به نمایش در خواهد آمد:

توکیو در تاریخ 2 و 3 فوریه

نیویورک در تاریخ 10 فوریه

سئول در تاریخ 11 فوریه

مکزیکو سیتی و سنگاپور در تاریخ 17 فوریه

جاکارتا در تاریخ 18 فوریه

پاریس و تایپه در تاریخ 24 فوریه

لندن و هنگ کنگ در تاریخ 25 فوریه

ویدوی انگلیسی ضمیمه نیز می گوید فیلم در تاریخ 23 فوریه در سینماها اکران خواهد شد و در 4K و IMAX نمایش داده خواهد شد.

ویدئو همچنین یک تصویر کلید جدید برای تور جهانی را منتشر کرد:

یک پخش زنده ویژه “Kimetsu TV -THE WORLD-” برای این فرانچایز در ساعت 11:00 بعد از ظهر به وقت ژاپن (9:00 صبح به وقت EST) آغاز خواهد شد.

انیمه Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Swordsmith Village Arc در تاریخ 9 آوریل با یک قسمت یک ساعته و در 11 قسمت پخش شد. Crunchyroll این انیمه را در زمان پخش پخش کرد.

اولین انیمیشن تلویزیونی از مانگا Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba اثر Koyoharu Gotouge در آوریل 2019 پخش شد. Aniplex of America این مجموعه را مجوز داد و نمایش را در Hulu، Crunchyroll و Funimation پخش کرد. برنامه Toonami شبکه Adult Swim در اکتبر 2019 انیمیشن تلویزیونی را پخش کرد.

فیلم انیمیشن Demon Slayer – Kimetsu no Yaiba – The Movie: Mugen Train در اکتبر 2020 در ژاپن آغاز به نمایش شد. Crunchyroll این فیلم را در حال پخش است.

Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Mugen Train Arc، یک قوس هفت قسمتی که فیلم Mugen Train را اقتباس می کند، در اکتبر 2021 پخش شد. انیمه تلویزیونی Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Entertainment District Arc (Kimetsu no Yaiba: Yūkaku-hen) سپس در دسامبر 2021 با یک قسمت یک ساعته آغاز شد. Funimation و Crunchyroll هر دو انیمه Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Mugen Train Arc و Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Entertainment District Arc را پخش کردند.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *