گیمینگرویتی

ثبت نام

تماشا کنید: جزییات جدیدی از Delta Force: Hawk Ops منتشر شد

به گزارش گیمین‌گرویتی، هفته پیش اخبار بازسازی عنوان قدیمی و محبوب Delta Force منتشر شد. شوتر اول شخص نظامی که در اواخر دهه 90 میلادی عرضه شد، در ایران نیز بسیار محبوب بود. اکنون طی مراسم Gamescom Opening Night Live از این بازسازی به نام Delta Force: Hawk Ops رسما رونمایی شد. این عنوان به صورت free-to-play برای پلتفورم‌های XBOX One، XBOX Series X/S، PS5، PS4 و PC عرضه خواهد شد.

تریلر معرفی این بازی بسیار خوب کارگردانی شده و به نظر می‌رسد Delta Force: Hawk Ops می‌تواند همگام با بزرگانی مانند سری Battlefield حرکت کند و همانند این سری در Hawk Ops نیز شاهد میدان‌های بسیار بزرگ جنگی خواهیم بود. سازندگان بازی در مورد مبارزات بازی این‌گونه توضیح دادند: «در Delta Force جدید شما می‌توانید میدان نبردی دینامیک و واقعی را از دید اول شخص تجربه کنید و در نبردهای زمینی، هوایی و حتی دریایی چه در بعد حمله و چه بعد دفاعی شرکت کنید. همچنین در بازی وسایل نقلیه‌ای قدرتمندی همچون تانک‌های M1، جت‌های جنگی F35، ماشین‌های زره‌ای LAV-25 و هواپیماهای A10 در دسترس خواهد بود.»

این عنوان دارای بخش داستانی نیز خواهدبود که البته هنوز جزییاتی از این بخش توسط سازندگان منتشر نشده است. حتی هنوز مشخص نیست که این بخش نیز به صورت مجانی خواهد بود یا به صورت بسته‌ الحاقی جدا به فروش می‌رسد. تاریخ عرضه‌ای برای Delta Force: Hawk Ops اعلام نشده اما با توجه به صحبت سازندگان به نظر می‌رسد عرضه بازی چندان دور نباشد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *