گیمینگرویتی

ثبت نام

فیلم لایو-اکشن Death Stranding رسماً معرفی شد

به گزارش گیمین‌گرویتی، شرکت ای24 (A24) که برای فیلم‌هایی مانند Everything Everywhere All at Once شناخته می‌شود، از همکاری خود با استودیوی کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) برای ساخت یک فیلم سینمایی لایو-اکشن از بازی Death Stranding پرده برداشته است.

 

این شرکت بیان کرد:

 

این فیلم، نوید بررسی کردن رمز و رازهای یک اتفاق آخرالزمانی را به نام «Death Stranding» می‌دهد؛ اتفاقی که باعث شد مرز بین زندگی و مرگ شکسته شود و موجودانی وحشتناک را وارد دنیایی در آستانه‌ی فروپاشی کرد.

 

کوجیما در پاسخ به این اعلامیه گفت:

 

A24 بیش از ده سال پیش به وجود آمد و حضور آن‌ها در صنعت فیلم‌سازی بسیار منحصربه‌فرد است، چرا که مانند آن‌ها وجود ندارد. فیلم‌هایی که آن‌ها می‌سازند، از کیفیت بالایی برخوردارند و بسیار خلاقانه هستند. من به محصولات آن‌ها جذب شده‌ام و حتی باعث شده‌اند که الهام‌بخش کارهای من باشند. رویکرد خلاقانه و نوآورانه‌ی آن‌ها در روایت داستان‌ها، با کاری که کوجیما پروداکشنز در 8 سال گذشته انجام داده است، همخوانی دارد.

 

اکنون ما با یکدیگر، درحال ساخت فیلم Death Stranding هستیم. «فیلم‌های اقتباسی بازی» زیادی وجود دارند، اما چیزی که ما می‌سازیم، تنها ترجمه‌ی مستقیم از خود بازی نیست. هدف ما از ساخت این فیلم نه تنها برای طرفداران بازی Death Stranding، بلکه برای همه‌ی کسانی است که عاشق سینما هستند. ما درحال ساخت دنیایی از Death Stranding هستیم که تا به حال دیده نشده است و تنها از طریق مدیوم فیلم ممکن خواهد بود، و متولد خواهد شد.

 

بازی Death Stranding Director’s Cut از ابتدا برای بهره بردن از قدرت‌های کنسول پلی‌استیشن 5 ساخته شده است. علاوه بر این، توسعه‌دهندگان این بازی قصد دارند تا هرچه بیش‌تر پلیرها را در جهان بازی با استفاده از قابلیت هپتیک فیدبک (Haptic Feedback) کنترلر پلی‌‎استیشن 5، غرق کنند.

 

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی بازی Death Stranding Director’s Cut | پیاده روی با مرگ

 

بلزی Death Stranding Director’s Cut هم‌اکنون برای پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی از طریق پلتفرم‌های استیم و اپیک‌گیمز در دسترس قرار دارد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *