گیمینگرویتی

ثبت نام

تهیه کننده داستان Dead Space 3 معتقد است که این سری به خاطر مخاطب بیشتر هویت خود را از دست داد

چاک بیور، تهیه‌کننده داستان بازی Dead Space 3، در مصاحبه‌ای با YouTuber CaptainBribo، اظهار داشت که مایل است داستان بازی را “تقریباً به طور کامل” بازنویسی کند.

به گزارش گیمین‌گرویتی و به گفته بیور، برخی از بخش‌های جنجالی‌تر Dead Space 3 به این دلیل توسعه یافتند که: “بازگشت سرمایه‌ای وجود دارد که باید انجام شود، بنابراین برخی از ریسک‌های محاسبه‌شده وجود داشت که همه ما فکر می‌کردیم انجام خواهد شد، اما نتیجه نداد.”

برای مثال، Dead Space 3 یک تغییر بزرگ از ریشه‌های این فرنچایز بود. این بازی شامل یک حالت کو-آپ برای کمپین اصلی خود بود و همچنین شامل یک سیستم ساخت سلاح جدید بود که همچنین واحد پولی در بازی وجود داشت و به بازیکنان اجازه می‌داد تا با پرداخت پول واقعی، مواد ساختمانی بیشتری برای ساخت سلاح‌های بهتر به دست آورند.

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی بازی Dead Space | احیای فضای مرده

بیور در ادامه به تصمیم برای قرار دادن co-op در Dead Space 3 می پردازد و دلیل اصلی آن را محبوبیت نسبتاً کم ژانر ترسناک بقا در زمان انتشار بازی در سال 2013 می داند.

بیور در پاسخ به پیشنهاد CaptinBribo مبنی بر اینکه در آن زمان تعداد بازیکنان علاقه‌مند به بازی‌های ترسناک تک‌نفره محدودیتی وجود داشت، گفت: “منظورم این است که تقریباً در حال حاضر این موضوع غیرقابل انکار است.” “زیرا به نظر می رسد فقط حدود 2 میلیون نفر هستند که واقعا می‌خواهند بازی شما را ببینند.”

بیور توضیح داد: “برنامه این بود که ما به سایر ژانرهای بازی و چیزهای دیگر گسترش دهیم و فکر می کنم همه این بخش‌‌ها با هم نه تنها مخاطبان جدید ایجاد نکردند، بلکه مخاطبان قدیمی را نیز از دست دادند.”

“مکانیزم اسلحه، بازسازی، خیلی از چیزهایی را که همه در مورد نسخه قدیمی دوست داشتند از دست دادیم و سپس یک فضای اکتشافی بزرگ ایجاد کردیم – به دلیل اینکه ما روی یک سیاره بزرگ باز بودیم. و همه این تصمیمات عواقب زیادی داشت. و سپس co-op – مشکلات بیشتر و بیشتر می‌شد مثل ‘چه؟ Co-op؟'”

بیور در ادامه به این موضوع اشاره می‌کند که Dead Space 3 اساساً هویت خود را از دست داده است زیرا دیگر مشخص نیست که این بازی چه چیزی قرار است باشد. از آنجایی که شامل co-op و یک فضای بازتر برای اکتشاف در مقایسه با پیشینیان خود بود، بیور آن را بیشتر به بازی مانند سری Uncharted تشبیه می‌کند، با قطعات بزرگ، پازل‌ها و احساس ماجراجویی بیشتر.

بیور می‌گوید: «ما از ابتدا اجازه ساخت بازی ترسناک نداشتیم، بنابراین [مدیر خلاقیت] بن [وانات] و من مثل این بودیم که خوب، چه چیزی می‌سازیم؟» “اگر به آن نگاه کنید، این یک بازی به سبک Uncharted، یک ماجراجویی با پازل و قطعات است.”

بیور معتقد است که بهترین راه برای مقابله مجدد با Dead Space 3 این است که فقط از ابتدا شروع کنیم و از پایان Dead Space 2 استفاده کنیم تا داستان قهرمان داستان، آیزاک کلارک، در حال از دست دادن ذهن خود و عواقب شکسته شدن او را روایت کنیم.

او توضیح داد: “من فقط از ابتدا شروع می کردم و این […] را در مورد پایان Dead Space 2 می ساختم.” او شکسته است و حالا این ماجرای آیزاک در Dead Space 3 است – آیزاک شکسته. او سعی کرد کار را انجام دهد، سعی کرد حقیقت را بگوید، او را شکست داد و اکنون ما در عواقب شکسته شدن او هستیم.

“و من آن را مانند یک چیز تایلر دوردن، یک راوی غیرقابل اعتماد می ساختم که شما مثل “چه اتفاقی افتاد؟” هستید و بازیکن شاید حتی نداند، آیزاک قطعا نمی داند.”

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *