گیمینگرویتی

ثبت نام
DI2-sc3

فروش بازی Dead Island 2 به بیش از 2 میلیون نسخه رسید

گروه Embracer در گزارش مالی اخیر خود برای ربع مالی چهارم سال 2023 اعلام کرد فروش بازی Dead Island 2 به بیش از 2 میلیون واحد رسیده است. این عنوان به بزرگ‌ترین عرضه PLAION و Deep Silver در زمینه واحد‌های فروخته شده و کسب درآمد طی 7 روز اول انتشار است.

به گزارش گیمین‌گرویتی، Lars Wingefors، مدیر عامل گروه Embracer در بیانیه خود گفت: «خوشحالم که اعلام کنم فروش بازی به بیش از 2 میلیون واحد رسیده است. باعث خرسندی است که ببینیم دادن زمان به استودیوی Dambuster بابت اصلاح و بهبود بازی نتیجه داده است.»

بازی Dead Island 2 که مدت زیادی در دست ساخت بود، ماه گذشته بالاخره عرضه شد و توانست در عرض 3 روز یک میلیون واحد به فروش برساند. این عنوان ابتدا سال 2014 توسط استودیوی Yager Development معرفی شد. اما سال 2015 مراحل توسعه آن در Sumo Digital دنبال شد. سال 2019 هم باری دیگر استودیوی دیگری به‌نام Dambuster وظیفه ساخت آن را برعهده گرفت که در واقع استودیوی داخلی Deep Silver هستند. آن‌ها پیش از این روی Homefront: The Revolution کار کرده بودند.

بازی Dead Island 2 برای پلفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سریز ایکس/اس و پی‌سی در دسترس است. قرار است 2 محتوای دانلودی جدید به‌زودی در دسترس قرار بگیرند که شامل دشمنان جدید، سلاح‌های بیشتر و مواردی از این قبیل است.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *