گیمینگرویتی

ثبت نام

گزارش: نتفلیکس برای ساخت انیمه Dark Souls برنامه‌ریزی می‌کند

به‌نظر می‌رسد نتفلیکس فعلا قصد ندارد ساخت انیمه‌های اقتباسی را متوقف کند. به گزارش گیمین‌گرویتی، منابع مورد اعتماد و ثابت شده GiantFreaking Robot به آن‌ها گفته‌اند نتفلیکس در حال کار روی انیمه Dark Souls است. انیمه Dark Souls نتفلیکس می‌تواند دوران جدیدی را برای این شرکت رقم بزند چراکه این مجموعه می‌تواند اولین انیمه سریالی اوریجینال آن‌ها باشد.

مجموعه Dark Souls یک بازی ویدیویی سه‌گانه است که توسط استودیوی FromSoftware ساخته شده است. اولین نسخه از آن سال 2011 منتشر شد. نسخه‌های بعدی آن سال‌های 2014 و 2016 در دسترس قرار گرفتند. بازی اول میان جامعه بازیکنان به عنوان یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های تاریخ شناخته می‌شود.

بازی‌های Dark Souls در سبک نقش‌آفرینی هستند، اما علت محبوبیت آن فقط این نیست. لحن تاریک آن با سازه‌های زیبا آن را از نظر بصری جذاب می‌کند. اما آنچه که طرفداران بیش از هر چیز می‌پسندند، چالش برانگیز بودن آن است.
با توجه به محبوبیت و اعتبار این مجموعه، نتفلیکس انتخاب خوبی کرده که می‌تواند حاصل موفقیت بالایی برای آن‌ها باشد.

این انیمه احتمالا براساس اتفاقاتی که در بازی اول رخ داد شروع شود. این مجموعه در دنیای فانتزی تاریک و قرون وسطی به‌نام Lordran جریان دارد. این قلمرو پر از شوالیه‌ها، اژدهایان، ارواح، شیاطین و سایر موجودات ماوراء الطبیعه است.

Lordran تا زمان کشف اولین شعله آتش (First Flame) و Lord Souls توسط اژدهایان حکمرانی می‌شد. بازیکنان کنترل شخصیتی به‌نام Chosen Undead را در دست می‌گیرند. او وظیفه دارد تا شعله آتش را قبل از خاموش شدن دوباره پیدا کند.

نتفلیکس انیمه‌های اقتباس زیادی را در طول دوران حضور خود ساخته است. با این حال، با توجه به محبوبیت Dark Souls، مطمئن هستیم اگر کارشان را درست انجام دهند، می‌توانند به موفقیت بزرگی دست یابند. Castlevania مقایسه خوبی برای این اقتباس است و توانست نتیجه خوبی به‌دست آورد.

اقتباس انیمه‌ای نتفلیکس از بازی Castlevania اولین بار در سال 2017 پخش شد. پخش آن 4 فصل طول کشید و هریک بازخوردهای خوبی دریافت کردند. امروز این شرکت برای ساخت سریال‌های فرعی بیشتری از Castlevania برنامه دارد. بنابراین منطقی است که بخواهند سراغ سایر بازی‌های محبوب بروند و انیمه Dark Souls احتمالا بهترین انتخابی است که می‌توانند داشته باشند.

البته باید امیدوار باشیم که نتفلیکس فقط قصد ساخت انیمه آن را داشته باشد، زیرا در این زمینه همواره موفق بوده‌اند. اما پیش از این ساخت سینمایی Death Note را هم آزمایش کردند که شکستی کامل بود.

بعد از Death Note، نتفلیکس به سراغ Cowboy Bebop رفت که یکی از محبوب‌ترین انیمه‌های تاریخ است. اما با ساخت سریالی لایو اکشن براساس آن فاجعه رقم زدند. Cowboy Bebop بعد از تنها یک فصل لغو شد. بنابراین امیدوار هستیم نتفلکیس در زمینه Dark Souls فقط به ساخت انیمه اکتفا می‌کند.

فعلا جزئیات بیشتری در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود به‌زودی اخبار بیشتری بشنویم. در صورت انتشار اطلاعات بیشتر، شما را در جریان خواهیم گذاشت.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *