گیمینگرویتی

ثبت نام

اعضای سابق CDPR استدیوی جدیدی تاسیس کردند

به گزارش گیمین‌گرویتی، Mateusz Kanik کارگردان بازی Cyberpunk 2077 و یکی از کارگردان‌های The Witcher 3: Wild Hunt به همراه تهیه‌کنندگان این دو عنوان یعنی Jędrzej Mróz و Marcin Jefimow، استدیوی جدیدی به نام Blank را در شهر ورشو کشور لهستان تاسیس کردند. بعد از تاسیس استدیوی Rebel Wolves توسط کارگردان اصلی The Witcher 3: Wild Hunt و کارگردان دوم Tomaszkiewicz ،Cyberpunk 2077، این دومین جدایی اعضای اصلی CD Projekt Red در سال جاری است.

Kanik در این باره توضیح داد: «ما بسیار مفتحریم که تاسیس استدیوی Blank را اعلام کنیم و اکنون قصد داریم تیم خارق‌العاده خودمان را گسترش دهیم. پس از سال‌ها کار در صنعتی که اکثرا محافظه‌کار هستن، ما آماده‌ایم روی پروژه‌هایی جاه‌طلبانه و تاثیرگذار کارکنیم و خلاقیت خودمان را به اشتراک بگذاریم. در حال حاضر در اکثر پروژه‌ها بیشتر موفقیت‌ها به نام افراد نوشته می‌شود اما ما قصد داریم تیم را مطرح کنیم. وقتی همه‌جا فشار کاری زیاد روی کارکنان رواج داده می‌شود ما در این تیم تعادل خوبی بین کار و زندگی ایجاد خواهیم کرد. وقتی همه می‌گویند هرچه بزرگ‌تر بهتر، ما تمرکزمان را روی پرداخت بیشتر روی ویژگی‌های داستانی و احساسی بازی قرار می‌دهیم.»

Mateusz Kanik در سال 2006 به CD Projekt Red پیوسته و اکنون بعد از 15 سال از این استدوی جدا شده است. Kanik پس از کار روی طراحی بازی ابتدایی The Witcher و همچنین پورت کنسل‌شده Rise of the White Wolf برای کنسول‌ها، بین سال‌های 2013 تا 2016 هم به عنوان طراح ارشد The Witcher 2 کار کرده و در انتها نیز وی سابقه کار به عنوان کارگردان و طراح Cyberpunk 2077 را داشته است. استدیوی Blank هم اکنون از افراد بسیار باتجربه‌ای مثل Michal Dobrowolski به عنوان طراح ارشد، Artur Ganszyniec نویسنده و Grzegorz Przybyś کارگردان هنری تشکیل شده است. این افراد علاوه بر CD Projekt Red سابقه کار در استدیوهای دیگری مانند 11 Bit Studios و Division 48 Studio نیز دارند. این استدیو در حال حاضر 10 کارمند دارد اما سران Blank قصد دارند تا 60 نفر نیرو جدید جذب کرده و کار روی پروژه معرفی‌نشده‌ای را آغاز کنند.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *