گیمینگرویتی

ثبت نام

دنباله بازی Cyberpunk 2077 ممکن است در Night City جریان نداشته باشد

ماهیت آی‌پی Cyberpunk چه در زمینه بازی و چه در سایر مدیاها به Night City گره خورده است؛ شهری آینده‌محور و فوق کاپیتالیستی خیالی که همیشه داستان‌های Cyberpunk در آن روایت شده‌اند. بازی Cyberpunk 2077 و گسترش‌دهنده آن به‌نام Phantom Liberty هم از این قضیه مستثنی نیستند. حال که استودیوی CD Projekt RED تمرکز خود را روی ساخت بازی Cyberpunk 2 گذاشته، طبیعی است که کنجکاو شویم آیا نسخه بعدی هم در Night City خواهد بود؟

لزوما قرار نیست چنین اتفاقی بیوفتد. به گزارش گیمین‌گرویتی، Megda Zych نویسنده ارشد و مدیر هماهنگی‌های CD Projekt RED، در مصاحبه‌ای با GamingBolt راجع به احتمال رجوع به دنیایی خارج از Night City گفت چنین چیزی ممکن است. طبق گفته‌های Zych، یک بازی Cyberpunk الزاما نباید در Night City باشد و «می‌تواند هرجایی که کاپیتالیسم فوق‌العاده توسعه می‌یابد روایت شود.»

Mike Pondsmith خالق سایبرپانک گفته بود: «سایبرپانک به عنوان یک ژانر در نقش نوعی هشدار عمل می‌کند؛ هشدار درباره اینکه اگر به عنوان یک نژاد مراقب نباشیم چه اتفاقی ممکن است رخ دهد. من فکر می‌کنم این نوع داستان‌ها می‌توانند هرجایی که کاپیتالیسم فوق‌العاده توسعه می‌یابد و جوامع را از هم می‌پاشد روایت شوند. Night City فقط یک جایی است مثل هر شهر واقعی یا خیالی دیگری.»

در حال حاضر چیزی درباره بازی بعدی نمی‌دانیم (فعلا نام رمزی آن در استودیو پروژه Orion است). البته نبود اطلاعات طبیعی است چراکه CD Projekt RED همین تازگی کار روی بازی اول را تمام کرده است. این اسودیو اوایل سال جاری اعلام کرد نسخه جدید در مرحله «طراحی مفهومی» است. این عنوان با انجین Unreal 5 و توسط تیم جدید واقع در آمریکای شمالی ساخته می‌شود. این تیم از افراد زیادی که روی بازی اول و گسترش‌دهنده آن کار کردند تشکیل شده است.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *