گیمینگرویتی

ثبت نام

اقتباس لایو‌اکشن Cyberpunk در‌ راه است

به گزارش گیمین‌گرویتی،در حال حاضر، محبوبیت بازی سایبرپانک به اوج خود رسیده است، از آنجایی که با عرضه دو مورد Cyberpunk 2077: Phantom Liberty و به‌روزرسانی 2.0 بازی اصلی،استودیو CD Projekt RED میخواهد تا جای ممکن از محبوبیت این IP سود ببرد.

استودیو CD Projekt RED اعلام کرده که با شرکت سرگرمی جهانی Anonymous Content همکاری کرده است تا در یک اقتباس لایو‌اکشن در دنیای سایبرپانک فعالیت کند. اطلاعاتی در مورد این پروژه هم اکنون بسیار محدود است. حتی نمی‌دانیم آیا این یک مجموعه تلویزیونی یا یک فیلم خواهد بود اما CDPR اعلام کرده است که در مراحل اولیه توسعه آن قرار دارد.

تا کنون ما یک اقتباس از سایبرپانک را با انیمه عالی Netflix به نام Cyberpunk: Edgerunners دیده‌ایم. بعد از موفقیت آن، CD Projekt RED گفته است که قصد دارد در پروژه‌های چندرسانه‌ای بیشتری سرمایه‌گذاری کند. این شرکت همچنین اعلام کرده است که در حال کار روی یک پروژه دیگر با استودیوی پشت انیمه Edgerunners هستند، اما هنوز هیچ اطلاعات مشخصی در این زمینه اعلام نشده است.

بازیCyberpunk 2077 تا کنون بیش از 25 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است و همچنین اکسپنشن اخیر Phantom Liberty توانست در هفته اول عرضه خود بیش از 3 میلیون نسخه بفروش رساند. توسعه اولیه نسخه جدید از این بازی هم در حال انجام است.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *