گیمینگرویتی

ثبت نام

دنباله Cyberpunk 2077 مثل سری بازی‌های ویچر پیشرفت خواهد کرد

با انتشار تنها گسترش‌دهنده Cyberpunk 207 یعنی Phantom Liberty، استودیو CD Projekt RED اکنون می‌تواند به آینده نگاه کند. البته سه‌گانه جدید The Witcher نیز در دست توسعه بوده، اما همچنین دنباله Cyberpunk 2077 با نام رمز Project Orion نیز وجود دارد.

Project Orion که حدود یک سال پیش معرفی شد، توسط تیم اصلی پشت Cyberpunk 2077 توسعه خواهد یافت، اگرچه آنها برای تأسیس شعبه آمریکایی CDPR با کمک دفاتر ونکوور و ورشوی این استودیو به بوستون نقل مکان خواهند کرد. این بازی در حال حاضر در مرحله کانسپت قرار دارد و توسعه آن قرار است در اواخر سال 2024 آغاز شود. کارگردانی آن بر عهده Gabe Amatangelo (کارگردان Phantom Liberty نیز) خواهد بود.

ایگور سارژینسکی، مدیر روایی CDPR، در گفتگو با PC Gamer توضیح داد که توسعه‌دهندگان به دنبال تکامل Cyberpunk 2077 به روشی مشابه The Witcher هستند.

«بازی‌های Witcher را در نظر بگیرید و اینکه چگونه با هر قسمت چقدر تغییر کردند. ما یک تکامل مشابه اینجا می‌خواهیم. Cyberpunk 2077 اولین تلاش ما در دنیای علمی‌تخیلی آینده‌نگرانه با انبوهی از مکانیک‌های گیم‌پلی جدید، لحن روایی، مضامین و جهت هنری بود. برخی از این موارد تقریباً درست کار کردند، مانند هنر، طراحی شهر، موسیقی، سیستم صحنه تعاملی و سبک‌های بازی. جنبه‌های دیگر زمان بیشتری برای درست شدن نیاز داشتند، مانند لولینگ کرکتر، تعامل NPC و بهینه‌سازی. این طبیعی است؛ غیرممکن است که همه چیز را در اولین تلاش خود بهترین به دست آورید. اکنون، با تکرار و عملکرد خوب تمام عناصر بازی، ما روی اتصال آنها به هم و ایجاد یک تجربه غوطه‌وری کامل تمرکز خواهیم کرد.»

بیشتر بخوانید: اقتباس لایو‌اکشن Cyberpunk در‌ راه است

در حالی که که انتظار می‌رود دنباله نسبت به نسخه اول بهبود یابد، The Witcher به عنوان یک سه‌گانه شناخته می‌شود که در آن هر بازی به طور قابل‌توجهی از نسخه قبلی خود پیشی گرفته است. این بیشتر به این دلیل است که CD Projekt RED از یک تیم مستقل تا AAA رشد زیادی را تجربه کرده است (عنوان The Witcher III: Wild Hunt حدود 81 میلیون دلار بودجه داشت). چنین جهشی نمی‌تواند به طور واقع‌بینانه برای Project Orion اتفاق بیفتد زیرا استودیوی لهستانی از قبل بزرگ است (حدود 1200 کارمند دارد).

با این حال، Cyberpunk 2077 از نظر جنبه‌های زیادی با The Witcher متفاوت بود و حتی اگر فقط برای تطبیق با تنظیمات و سبک بازی متفاوت باشد، نیاز به تعدیل از سوی استودیو دارد. در حالی که یک بازی عالی به حساب می‌آید، بدون شک می‌توان آن را بهبود بخشید.

با این حال، ممکن است طرفداران مجبور باشند مدت زیادی منتظر بمانند. اولویت CD Projekt RED در حال حاضر The Witcher 4 است که با نام Project Polaris نیز شناخته می‌شود. این تیم تا آگوست بیش از 250 توسعه‌دهنده داشت و برخی از کسانی که روی Phantom Liberty کار می‌کردند اکنون به آن اضافه شده‌اند.

در حالی که دنباله Cyberpunk 2077 چندین سال طول می‌کشد تا به ثمر برسد، حداقل یک پروژه لایو اکشن در حال توسعه در همکاری با Anonymous Content وجود دارد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *