گیمینگرویتی

ثبت نام

بازی One-Punch Man: World با انتشار تریلری معرفی شد

به گزارش گیمین‌گرویتی، Crunchyroll روز دوشنبه اعلام کرد بازی One Punch Man را منتشر می‌کند. این عنوان در سبک اکشن و آنلاین چندنفره خواهد بود. این بازی One-Punch Man: World نام خواهد داشت و توسط Perfect World ساخته می‌شود. پلتفرم‌های مقصد آن ویندوزپی‌سی، iOS و اندروید هستند. قابلیت کراس پلتفرم و انتقال پیشرفت‌ها بین پلتفرم‌ها وجود دارد. دسترسی به بازی رایگان خواهد بود و خریدهای درون برنامه‌ای اختیاری دارد. پیش‌ثبت‌نام برای آن در ایالات متحده، کانادا، بریتانیا، ایرلند، استرالیا، نیوزیلند، آفریقای جنوبی، آمریکای لاتین و کشورهای شمالی آغاز شده است. تریلر بازی One-Punch Man: World را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

قهرمانان این مجموعه مثل Saitama ،Genos ،Speed-o-Sound Sonic ،Mumen Rider و Puri-Puri Prisoner در بازی حضور دارند. بازیکنان می‌توانند در بخش Hero Association ماموریت‌های خود را مشخص کنند و با تشکیل تیمی با دیگران به غارت دشمنان بروند. سیستم مبارزات ویژگی‌هایی نظیر جاخالی به موقع، کمبوهای مهارتی و توانایی‌های قدرت‌مند را داراست. همچنین بخش‌های دیگری مثل فعالیت‌های فرعی و مینی‌گیم هم در Z-City در دسترس هستند.

مانگای One-Punch Man سال 2012 توسط Yusuke Murata و ONE در سایت رایگان Tonari no Young Jump منتشر شد. مانگای اصلی و قبلی را ONE با همین نام عرضه کرده بود و این مجموعه در واقع بازسازی آن محسوب می‌شود.Viz Media مانگا را به‌صورت دیجیتالی در Weekly Shonen Jump عرضه می‌کند. آن‌ها همچنین وظیفه انتشار نسخه چاپی را هم بر عهده گرفته‌اند.

Viz Media داستان جلد اول مانگا را اینگونه توصیف می‌کند:

«هر بار که شرور جدیدی ظاهر می‌شود، Saitama با یک مشت او را نابود می‌کند. آیا Saitama بالاخره می‌تواند حریفی پیدا کند که پا به پای وی بیاید و به زندگی‌اش معنای تازه‌ای بدهد؟ یا او محکوم به زندگی با یک ابر قدرت کسل کننده است؟»

فصل اول انیمه از اکتبر تا دسامبر 2015 پخش شد. Viz Media و Daisuki انیمه را خارج از ژاپن همزمان با پخش آن منتشر می‌کردند. دوبله انگلیسی آن سال 2016 منتشر شد. Viz Media فصل اول را در آمریکای شمالی در فرمت سینمای خانگی عرضه کرد.

فصل دوم با قسمت ویژه تلویزیونی در آوریل سال 2019 آغاز شد. سپس قسمت اول یک هفته بعدتر پخش شد. Viz Media حق امتیاز پخش دیجیتالی، پخش تلویزیونی، فروش الکترونیک، سینمای خانگی و بازاریابی فصل دوم را در آمریکای شمالی، آمریکای لاتین و اقیانوسیه به‌دست آورده بود. این شرکت فصل دوم را به‌صورت اختصاصی در Hulu پخش کرد. Crunchyroll انیمه را در اروپا (به جز فرانسه و آلمان) و خاورمیانه و آفریقای شمالی عرضه نمود.

این انیمه فصل سوم هم خواهد داشت. سایت Deadline در سال 2022 گزارش داده بود شرکت Sony Pictures در حال مذاکره با Justin Lin برای ساخت اقتباس سینمایی لایو اکشن از مانگای One-Punch Man است.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *