گیمینگرویتی

ثبت نام

بازی Counter-Strike 2 با لانچ تریلری جدید منتشر شد

به گزارش گیمین‌گرویتی،در اوایل امسال و پس از شایعات Valve سرانجام تایید کرد که Counter-Strike 2 در راه است، اما اطلاعات دقیقی در مورد زمان انتشار بازی برای همگان ارائه نداد. نسخه‌های تست به صورت محدود پس از اعلام در دسترس قرار گرفتند، و Valve به تدریج به اضافه کردن بازیکنان بیشتر، ویژگی‌ها و محتواهای بیشتر پرداخت، اما چه زمانی همه در Steam به بازی دست پیدا می‌کنند؟ خب، جواب این است… همین الان! Counter-Strike 2 هم اکنون برای دانلود در Steam به صورت مجانی موجود است! شما می‌توانید تریلر انتشار بازی را در زیر مشاهده کنید.

برای کسانی که به‌روز نبوده‌اند، Counter-Strike 2 تغییر اساسی در تجربه کلاسیک بازی تاکتیکی نمی‌باشد – در واقعیت، بیشتر یک نسخه بهبود یافته از بازی Counter-Strike: Global Offensive است، با موتور Source 2 تصاویر بهبود یافته، واکنش‌پذیری سرور “sub-tick”، و ویژگی‌های جدید بیشتر به‌روز شده است.صحبت‌های Valve در این‌باره:

“برای بیش از دو دهه، Counter-Strike تجربه رقابتی برگزیده‌ای را ارائه داده است، تجربه‌ای که توسط میلیون‌ها بازیکن از سراسر جهان شکل گرفته است. و اکنون فصل بعدی در داستان CS در حال شروع است. این Counter-Strike 2 است.

بازی Counter-Strike 2، یک ارتقاء رایگان به CS:GO است و بزرگترین پیشرفت فنی در تاریخ Counter-Strike را نشان می‌دهد. ساخته شده بر مبنای موتور Source 2، با رندرینگ واقع‌گرایانه بر پایه فیزیکی، شبکه‌بندی در حالت هنری و بخش Community Workshop toolsارتقاء یافته است. به علاوه، به بازی‌ای با گیم‌پلی متمرکز بر اهداف کلاسیک که Counter-Strike در سال 1999 راه‌انداخته بود.”

– امتیازات CS جدید با حالت Premier به‌روز شده
– جدول رده‌بندی جهانی و منطقه‌ای
– نقشه‌های به‌روز و بازبینی شده
– دودزا با فیزیک داینامیک
– اثرات تصویری و صوتی بازطراحی شده
– تمامی ایتم‌های شما از CS:GO به CS2 منتقل می‌شوند

بازی Counter-Strike 2 هم اکنون در Steam در دسترس است. همان‌طور که گفته شد، مانند CS:GO، این بازی رایگان است، اگرچه Valve نسخه پرایم را به فروش می‌رساند، که وعده‌ سرورهای بهتر و لوازم جانبی ویژه را با یک پرداخت یک‌باره به مبلغ 15 دلار ارائه می‌دهد. چه فکر می‌کنید؟ آیا آماده برای بازگشت به دنیای Counter-Strike با لایه‌ی جدیدی از جلوه‌ هستید؟ این بازی در حال حاضر محبوب‌ترین چیز در Steam است .باید ببینیم چه رکورد‌هایی این بازی بدست خواهد آورد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *