گیمینگرویتی

ثبت نام

بازی‌های ماه دسامبر سرویس Xbox Game Pass مشخص شدند

پس از آنکه دیروز در توییتر اشاراتی ضمنی به پیوستن بازی Control به Xbox Game Pass شد، امروز مایکروسافت تایید کرد که عنوان موفق استدیو Remedy Entertainment در تاریخ ۳ دسامبر مصادف با ۱۳ آذر وارد این سرویس خواهد شد. کاربران کنسول و اندروید می‌توانند به تجربه آن بپردازند.

بازی co-op نقش آفرینی Haven نیز در همین روز برای کاربران کنسول و PC قابل دسترسی می‌گردد. علاوه بر این، DOOM Eternal نیز سرانجام برای مشترکان رایانه‌های شخصی گیم پس ارائه می‌شود.

RAGE 2 برای سیستم‌های اندروید، Slime Rancher برای کنسول‌ها و اندروید، Va-11 Hall-A: Cyberpunk Bartender Action برای کامپیوترهای شخصی و Yes, Your Grace برای هر ۳ پلتفرم در همان تاریخ عرضه می‌شوند. Dragon Quest 11 S: Echoes of an Elusive Age – Definitive Edition نیز در تاریخ ۴ دسامبر (۱۴ آذر) برای کاربران کنسول و PC وارد Xbox Game Pass می‌شود. هفته بعد نیز Call of the Sea در هر ۳ پلتفرم در دسترس قرار می‌گیرد.

Monster Sanctuary در روزی که از Steam Early Access خارج شود؛ برای گیمرها در کنسول و اندروید وارد Game Pass می‌شود. عنوان Unto The End که به تازگی معرفی شده نیز در تاریخ ۹ دسامبر برای کاربران کنسول و PC عرضه خواهد شد.

سپس در تاریخ ۱۰ دسامبر مصادف با ۲۰ آذر ماه، بازی‌های Assetto Corsa، Gang Beasts، Superhot: Mind Control Delete، Yooka-Laylee and the Impossible Lair و GreedFall به سرویس گیم‌پس ملحق می‌شوند.

در مجموع ماه دسامبر برای کاربران Xbox Game Pass، ماه جذابی خواهد بود. منتظر اخبار و بازی‌های جدید باشید.

آدرس شبکه های اجتماعی :

4 پاسخ به “بازی‌های ماه دسامبر سرویس Xbox Game Pass مشخص شدند”

  1. MohammadReza گفت:

    عجب لیست سنگینی
    برای کریسمس ترکوندن

  2. MohammadReza گفت:

    عجب لیست سنگینی
    برای کریسمس ترکوندن

  3. اصلا لیستو آدم می‌بینه کیف می‌کنه
    به شکل عجیبی دوست دارم Haven رو بازی کنم، حالا هم که اومده رو گیم پس، حتما تجربه خواهد شد :))

  4. اصلا لیستو آدم می‌بینه کیف می‌کنه
    به شکل عجیبی دوست دارم Haven رو بازی کنم، حالا هم که اومده رو گیم پس، حتما تجربه خواهد شد :))

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *