گیمینگرویتی

ثبت نام

کالکشن بازی Company of Heroes برای نینتندو معرفی شد

به گزارش گیمین‌گرویتی بازی استراتژی کلاسیک”Company of Heroes” به نینتندو سوئیچ می‌آید. شرکت سگا “Company of Heroes Collection”را برای این کنسول‌ها معرفی کرد. این مجموعه شامل بازی اصلی “Company of Heroes” و دو دی‌ال‌سی آن به نام‌های “Opposing Fronts” و “Tales of Valor” خواهد بود. “Company of Heroes Collection”و قرار است در پاییز امسال برای نینتندو سوئیچ منتشر شود.

پورت سوئیچ بازی “Company of Heroes” توسط “Feral Interactive” توسعه داده می‌شود و دارای یک رابط کاربری اختصاصی و یک سیستم کنترل به منظور بازی روی نینتندو سوئیچ خواهد بود. این بازی شامل کمپین تیمی بازی اصلی و همچنین یک حالت “Skirmish” قابل تنظیم خواهد بود. تریلر “Company of Heroes Collection” را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

بازی اصلی “Company of Heroes” ابتدا در سال 2006 برای کامپیوتر منتشر شد. اگرچه این بازی بعدها به iOS هم پورت شده است، اما “Company of Heroes Collection” برای اولین بار است که بر روی یک کنسول قابل دسترسی خواهد بود.
فرنچایز “Company of Heroes” با بازی “Company of Heroes 3: Console Edition”در اوایل امسال منتشر شد و وارد دنیای کنسول‌ها شد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *