گیمینگرویتی

ثبت نام

تماشا کنید: مبارزات در Alan Wake 2 بسیار استرس‌زا و تنش‌آورتر از نسخه اول است!

بخش مبارزات در بازی Alan Wake 2 بسیار متفاوت‌تر از آن چیزی است که می‌توان تصور کرد؛ به‌گونه‌ای که احساس می‌کنید شاهد خلق IP جدیدی در دل این مجموعه توسط استودیو Remedy Entertainment هستید!

به گزارش گیمین‌گرویتی، مولی مالونی، طراح اصلی داستان بازی در مصاحبه جدید خود با وب‌سایت GamesRadar گفته است که در بخش مبارزات، بازی تأکید زیادی «جنبه ترسناک» آن دارد و از طرفی دیگر، مبارزات نیازمند استفاده از «استراتژی خاص» برای غلبه بر دشمنان خود دارید که تأثیر زیادی در گیم‌پلی این عنوان خواهد داشت.

عنوان Alan Wake 2 اولین بازی ترسناک بقا از استودیو Remedy Entertainment است که گیم‌پلی بازی دارای تنوع بیشتری نسبت به بازی اول خواهد بود.

در دموی نمایش‌داده‌شده در رویداد Summer Game Fest 2023، مأمور اف‌بی‌آی ساگا اندرسون یک چراغ‌قوه و یک اسلحه گرم با خود حمل می‌کند و برخلاف نسخه اول Alan Wake، دوربین به شانه شخصیت اصلی بازی نزدیک‌تر است.

اطلاعات بیشتری از بازی Alan Wake 2 نیز منتشر شده است که به‌صورت خلاصه در زیر جمع‌آوری‌شده است.

– طی سال‌ها، ایده‌های زیادی برای ساخت این عنوان داشتند؛ اما این نسخه قطعاً بهترین آنهاست.

– شروع ساخت بازی از سال ۲۰۱۹ بوده است.

– مأموریت‌های که به آلن ویک سپرده می‌شود، دارای داستانی به‌شدت «دارک» هستند.

– از بازی‌های Resident Evil و Silent Hill الهامات زیادی گرفتند.

– تیم سازنده به بازی که ساختند افتخار می‌کنند و هیچ ترسی از عناوینی مانند Assassin’s Creed Mirage یا Spider-Man 2 که با این بازی در یک ماه منتشر می‌شوند، ندارند!

عنوان Alan Wake 2 قرار است در تاریخ ۱۷ ماه اکتبر (سه‌شنبه، ۲۵ مهرماه) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس سری اس/اکس، پلی‌استیشن ۵ و پی‌سی منتشر شود.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *