گیمینگرویتی

ثبت نام

تاریخ عرضه نسخه انگلیسی بازی Code Geass: Lost Stories

به گزارش گیمین‌گرویتی، Komoe Joy ،DMM Games و Bandai Namco Filmworks هفته گذشته اعلام کردند نسخه انگلیسی بازی Code Geass: Lost Stories را طی سال 2023 برای دستگاه‌های اندروید و iOS منتشر می‌کنند. پیش ثبت‌نام از حالا امکان‌پذیر است. کانال رسمی یوتیوب بازی ویدیوی آغازین انیمه را پخش کرد که شامل بخش‌هایی از انیمیشن Sunrise و تم موسیقی Pendulum از FLOW می‌شود.

بازی سال 2022 از طریق DMM Game Player برای گوشی‌های هوشمند و پی‌سی منتشر شد. این عنوان رایگان است. البته خرید‌های درون برنامه‌ای به‌صورت اختیاری در دسترس هستند.

شرکت DMM Games در نوامبر 2021 اعلام کرده بود فرایند توسعه بازی را مجددا آغاز می‌کند. وظیفه توسعه به f4samurai اختصاص داده شده بود.

بازی Code Geass: Lost Stories دارای بخش داستانی جدید با صداگذاری کامل است. بخش‌های Knightmare Frames هم تماما 3 بعدی هستند.

شخصیت اصلی داستان (بازیکنان می‌توانند بین شخصیت مذکر و مونث که توسط Shirabi طراحی شده‌اند، انتخاب داشته باشند) با Lelouch و Order of the Black Knights در ابتدای بازی همکاری می‌کند.

این بازی اکشن نقش‌آفرینی ابتدا قرار بود زمستان 2018 به عنوان یک بازی برای مرورگر پی‌سی عرضه شود. اما سپس در لیست‌بندی مجدد تاریخ انتشار آن نامشخص باقی ماند.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *