گیمینگرویتی

ثبت نام

شایعه: شارلیز ترون برای نقش‌آفرینی در سریال احتمالی Silent Hill نتفلیکس مدنظر قرار گرفته شده

با توجه به رفتارها و بی‌عاطفگی‌های Konami نسبت به سری Silent Hill به نظر می‌رسد باز‌هم طرفداران سری امیدهایی به سریال بی سروصدای سری دارند، هرچند میزان این امید بسیار کم است.

برای آن‌هایی که خبر ندارند، در چند ماه اخیر شایعات زیادی در مورد اینکه سونی قراردادی با Netflix برای احیا کردن سری Silent Hill برروی PS5 است وجود دارد، البته تنها اطلاعاتی که تاکنون موجود است این است که طراح‌ها و دیزاینر‌هایی که برروی عناوین قبلی کار کرده بودند این را تایید کردند که در حال کار برروی یک عنوان نامشخص و نامگذاری نشده هستند، البته خود کونامی هنوز وضعیت نامشخصی نسبت به بازی دارد، اخرین اطلاع‌رسانی کمپانی تنها در مورد این بود که آن‌ها می‌دانند که چقدر طرفداران این سری علاقه‌مند هستند و از وفاداری آنان تشکر کرد.

بر فرض اگر احتمالات بالا به حقیقت تبدیل شوند احتمال زیادی وجود دارد که در مراسم Game Awards ماه آینده اطلاعات بیشتری منتشر شود، اما در حال حاضر به نظر می‌رسد که نتفلیکس مایل است زودتر دست به کار شود.

طبق منابع موجود، همان افرادی که پیش ازین وجود دنباله‌ای برای سری The Witcher، در حال توسعه بودن دنباله‌ای برای Extraction و همچنین وجود فصل سومی برای The Umbrella Academy را افشا کرده بودند که همه آن‌ها بعد از مدتی به واقعیت تبدیل شدند حالا می‌گویند که نتفلیکس در حال توسعه یک سریال برای سری Resident Evil است و همچنین قرار است Charlize Theron یکی از ستاره‌های این سریال باشد، شارلیز قرار است نقش اول زن این مجموعه باشد.

هنوز اطلاعاتی از داستان اصلی سریال مشخص نیست اما اگر نتفلیکس به سراغ شارلیز ترون می‌رود قطعا سعی دارد تا سریالی در خورد نام و شان سری ارائه دهد و با افتادن این اتفاق قطعا این سریال به مقدار زیادی مورد توجه همه قرار می‌گیرد

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *