گیمینگرویتی

ثبت نام

تریلر انیمه سینمایی Chainsaw Man – The Movie: Reze Arc منتشر شد

به گزارش گیمین‌گرویتی، روز یک‌شنبه در رویداد Jump Festa ’24 اعلام شد انیمه Chainsaw Man که از مانگایی با همین نام به‌نویسندگی Tatsuki Fujimoto الهام گرفته شده، یک سینمایی با اقتباس از آرک Reze دریافت می‌کند. Reina Ueda در نقش Reze حضور پیدا خواهد کرد. نام این انیمه سینمایی Chainsaw Man – The Movie: Reze Arc است. در ادامه می‌توانید تریلر Chainsaw Man – The Movie: Reze Arc را تماشا کنید.

فصل اول این انیمه از اکتبر سال 2022 در ژاپن شروع به پخش کرد و بعد از آن Crunchyroll در بیش از 200 کشور جهان استریم آن را بر عهده گرفت.

Crunchyroll داستان انیمه را اینگونه تعریف می‌کند:

«Denji پسر نوجوانی است که با یک Chainsaw Devil به‌نام Pochita زندگی می‌کند. به دلیل بدهکاری‌های پدرش، او زندگی فلاکت‌باری دارد و در همین حین با دزدی از اجساد شیاطین در کنار Pochita بدهکاری‌هایش را می‌پردازد. یک روز به Denji خیانت شده و کشته می‌شود. هنگامی که چیزی نمانده بود تا هوشیاری خود را از دست بدهد، با شیطان Pochita معامله‌ای کرد و به عنوان مرد اره برقی به زندگی بازگشت؛ مردی همراه با قلب یک شیطان.»

مانگای Chainsaw Man طی 3 سال گذشته برنده جایزه بهترین مانگا در مراسم The Harvey Awards شده است. این مانگا همچنین الهام‌بخش یک اجرای تئاتر اقتباسی بود که در توکیو و کیوتو برگزار شد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *