گیمینگرویتی

ثبت نام

تماشا کنید: فصل دوم انیمیشن Castlevania: Nocturne تایید شد

نتفلیکس در روز جمعه، شروع به استریم ویدیو‌یی کرد که در آن اعلام شد Castlevania: Nocturne، سری اسپین‌آف استودیو Frederator، فصل دوم دریافت می‌کند.

 

این سری برای اولین بار در روز 28 سپتامبر به نمایش عمومی درآمد.

ستاره‌های جدید این سری Ritcher Belmont (یکی از نوادگان شخصیت‌های اصلی برنامه، Sypha و Trevor) و Maria Renard هستند. این سری در کشور فرانسه در طول انقلاب فرانسوی سال 1792 جریان دارد. نتفلیکس اذعان می‌کند که این سری،  یک “داستان سرآغاز هرگز دیده نشده” برای Ritcher است.

Ritcher و Maria شخصیت‌های اصلی در بازی Castlevania: Rondo of Blood هستند، و همچنین آن‌ها در بازی‌های دیگر سری مانند Castlevania: Symphony of the Night حضور دارند.

Kevin Kolde تهیه‌کننده سری و Clive Bradley خالق و نویسنده سری هستند. Project 51 Productions درحال توسعه این سری به وسیله سرویس‌های توسعه توسط Powerhouse Animation می‌باشد.

وب‌سایت خبری سرگرمی Deadline در سال 2021 گزارش داد که نتفلیکس درحال بررسی ساخت یک سری جدید، که در جهان یکسان و بازیگرانی جدید اتفاق می‌افتد بود.

مدیر اجرایی سری، Kevin Kolde، کارگردان Sam Deats و دستیار کارگردان Adam Deats در ماه ژوئن سال 2021 اعلام کردند که اسپین‌آف سری در دست ساخت است.

چهار قسمت فصل اول در ماه ژوئیه سال 2017 به روی نتفلیکس به نمایش عمومی درآمد. فصل دوم هشت قسمته آن در ماه اوکتبر سال 2018 به نمایش درآمد. Viz Media این سری را به صورت ویدیوی خانگی منتشر کرده است. فصل سوم در ماه مارس سال 2020 با ده قسمت به نمایش درآمد. نتفلیکس فصل چهارم را در ماه می سال 2021 استریم کرد. این فصل، ده قسمت داشت.

 

نتفلیکس، این سری را اینگونه توصیف می‌کند:

 

یک شکارچی خون‌آشام تلاش می‌کند شهری محاصره شده توسط یک ارتش ماورایی که توسط دراکولا کنترل می‌شود، نجات دهد. الهام گرفته شده از بازی‌های ویدیویی کلاسیک آن.

 

شما می‌توانید تریلر معرفی این فصل را در ادامه مشاهده کنید:

 

کارگردان سریال Sam Deats ،Warren Ellis نویسنده و مدیر اجرایی، و دیگر مدیران اجرایی شامل Fred Seibert، Kevin Kolde و Adi Shanka هستند.

 

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *