گیمینگرویتی

ثبت نام

شایعه: بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 امسال عرضه می‌شود

هنوز به‌طور دقیق نمی‌دانیم سال 2023 برای مجموعه Call of Duty به چه شکل خواهد بود. البته طی چند هفته اخیر به لطف گزارشات و اطلاعات لو رفته توانستیم تصویری واضح‌تر از شرایط به‌دست آوریم. طبق گزارشات، بازی جدید امسال دنباله Modern Warfare 2 خواهد بود. سازنده اصلی استودیوی Sledgehammer Games است و استودیوهای Infinity Ward و Treyarch پشتیبانی ارائه می‌دهند.

به گزارش گیمین‌گرویتی، با وچود اینکه قبلا گفته شده بود بازی امسال Call of Duty ارتباطی به Modern Warfare 2 ندارد، به‌نظر می‌رسد حالا شرایط تغییر کرده باشد. گزارشات اخیر از تام هندرسون به‌دست آمده که ادعا می‌کند در سال 2023 بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 عرضه می‌شود. علاوه بر بخش داستانی و چندنفره، بخش زامبی هم در این عنوان وجود خواهد داشت.

هندرسون می‌گوید بخش زامبی Modern Warfare 3 اساسا Outbreak 2.0 است. البته وی افزود اکتیویژن هنوز مطمئن نیست باید آن را به‌همراه خود بازی اصلی منتشر کند یا به عنوان یک محصول مستقل جداگانه به‌طور رایگان آن را در دسترس قرار دهد. گزارشات قبلی هم حاکی از آن بودند که یک بازی مستقل Call of Duty: Zombies در دست ساخت است.

علاوه بر این، با توجه به گزارشات بازی Modern Warfare 3 نقشه بتل رویال جدیدی را به Warzone 2 در فصل اول خود اضافه می‌کند. این نقشه احتمالا Las Almas است که یکی از مناطق بخش داستانی Modern Warfare 2 محسوب می‌شود. در حال حاضر هدف سازندگان عرضه این نقشه در دسامبر (دی-بهمن) است.

با توجه به گزارشات قبلی هندرسون، Call of Duty Modern Warfare 3 در نوامبر (آبان-آذر) عرضه خواهد شد. بتای آن یک ماه قبل در دسترس قرار می‌گیرد. احتمالا در ماه اوت (مرداد-شهریور) از بازی رونمایی خواهد شد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *