گیمینگرویتی

ثبت نام

تماشا کنید: نمایش یکی از ماموریت‌های داستانی Call of Duty: Modern Warfare 3

به گزارش گیمین‌گرویتی، عنوان Call of Duty: Modern Warfare 3 در ماه نوامبر (آبان) عرضه خواهد شد. طبق گفته سازندگان بازی، بتای این عنوان مدتی دیگر عرضه خواهد شد اما طی مراسم Opening Night Live در گیمزکام امسال تریلر مفصلی از این بازی توسط Activision به نمایش عموم درآمد. در این تریلر که ماموریت ابتدایی بازی به نام Operation 627 را شامل می‌شود، هدف گیمرها حمله به زندان Verdansk در تاریکی شب با استفاده از عینک‌های دید در شب است. با پاکسازی محل فرود چتربازارن روی زمین، ماموریت مخفی‌کاری ناگهان به طور کامل عوض شده و بازی تبدیل به جنگی تمام‌عیار می‌شود.

با تایید Activision همایش Call of Duty Next در تاریخ 5 اکتبر (13 مهر) برگزار خواهد شد که شامل خبرها و نمایش عناوین Modern Warfare III و Warzone به همراه نسخه موبایل Call of Duty خواهد بود. همچنین نسخه بتای شماره سوم Modern Warfare نیز از تاریخ 6 اکتبر (14 مهر) تا 10 اکتبر (18 مهر) بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن مخصوص کسانی که بازی را پیش‌خرید کرده باشند، شروع خواهد شد. برای کاربران دیگر پلی‌استیشن نیز این تست بتا از تاریخ 8 اکتبر (16 مهر) شروع می‌شود. همچنین دومین هفته تست بتا بر روی پلتفرم پلی‌استیشن نیز از 12 اکتبر تا 16 اکتبر (20 مهر تا 24 مهر) خواهد بود. کاربران XBOX و PC نیز در صورت پیش‌خرید می‌توانند بتای بازی را از تاریخ 12 تا 16 اکتبر (20 تا 24 مهر) تجربه کنند. کسانی که بر روی این پلتفرم‌ها به هردلیل بازی را پیش‌خرید نکرده باشند نیز تنها 14 تا 16 اکتبر (22 تا 24 مهر) می‌توانند بتای بازی را تست کنند.

استدیوی سازنده بازی Sledgehammer Games اعلام کرد که داستان بازی دقیقا از نقطه پایانی نسخه پیشین شروع شده و با محوریت شکار تروریست معروف این سری Vladimir Makarov خواهد بود. این اولین بار است که ادامه داستان یکی از نسخه‌های Call of Duty تنها به فاصله یک سال از نسخه پیشین عرضه می‌شود. Modern Warfare III در تاریخ 10 نوامبر (19 آبان) عرضه شده و بخش داستانی نیز برای کسانی که بازی را پیش‌خرید کرده باشند یک هفته زودتر در دسترس خواهد بود.

تریلر ماموریت داستانی این عنوان را تماشا کنید:

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *