گیمینگرویتی

ثبت نام

بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 روز 10 نوامبر (19 آبان) منتشر می‌شود

به گزارش گیمین‌گرویتی، شرکت Activision بالاخره تاریخ انتشار Call of Duty: Modern Warfare 3 را مشخص کرد. در تریلر Call of Duty: Modern Warfare 3 گفته می‌شود «تهدید نهایی منتظر است.»

این عنوان روز 10 نوامبر (19 آبان) عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود پلتفرم‌های مقصد آن پلی استیشن، ایکس باکس و پی‌سی باشند.

این فقط شروع برنامه‌های Activision برای رونمایی از Modern Warfare 3 است. بنابراین منتظر دریافت اطلاعات بیشتر از آن باشید. انتظار می‌رود Activision طی روزهای آتی جزئیات بیشتری به اشتراک بگذارد. این روند تا 17 اوت (26 مرداد) که روز رونمایی بزرگ‌تر است ادامه خواهد داشت.

طبق گزارشات، استودیوی Sldegehammer Games کار ساخت بازی را بر عهده دارد. شبکه استودیوهای Call of Duty در Activision پشتیبانی در ساخت ارائه می‌دهند. با توجه به گزارشات، اپراتورها، سلاح‌ها و خریدهای انجام شده در MW2/Warzone به بازی جدید هم انتقال پیدا می‌کنند.

بازی Modern Warfare 2 در سال 2022 طی 10 روز درآمد 1 میلیارد دلاری داشت. این عنوان سریع‌تر از هر نسخه دیگری از این مجموعه به رقم گفته شده دست یافت. با این حساب بازی جدید کار سختی برای بر آورده کردن انتظارات در پیش دارد. اکنون تمام بازی‌های Call of Duty در هر استودیویی با یک انجین ساخته می‌شوند. پس طرفداران می‌توانند انتظار داشته باشند که بازی جدید هم حس مشابه‌ای به MW2/Warzone خواهد داشت.

طبق گفته‌های Insider-Gaming، روز 2 نوامبر (11 آبان) دسترسی زودهنگام به بخش داستانی Modern Warfare 3 فراهم می‌شود. او در گزارش خود گفته کاربران پلی استیشن از 6 الی 10 اکتبر (14-18 مهر) و سایر افراد از 12 تا 16 اکتبر (20-24 مهر) به بتا دسترسی خواهند داشت.

خبرها حاکی از آن هستند سال 2024 استودیوی Treyarch بازی جدید این مجموعه را عرضه می‌کند.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *