گیمینگرویتی

ثبت نام

سیستم مورد نیاز بازی Call of Duty: Black Ops Cold War اعلام شد؛ بازی ۱۷۵ گیگابایت فضای خالی می‌خواهد!

اکتیویژن اطلاعات بیشتری را درباره نسخه PC عنوان Call of Duty: Black Ops Cold War اعلام کرد. در تریلر جدیدی که گیم‌پلی بازی را به نمایش می‌گذارد، چندین گزینه شخصی‌سازی را که انتظار داریم را نیز مشاهده کردیم. سیستم مورد نیاز برای PC نیز اعلام شد.

نسخه PC که توسط Beenox مدیریت شده، شامل ساپورت از رزولوشن ۴K، نرخ فریم ریت آزاد، RTX (رهگیری نور) و انسداد محیط (رندرینگ) می‌باشد. Nvidia DLSS و انعکاس سایه‌ها نیز پشتیبانی می‌شود. علاوه بر این، می‌توانید انتظار پشتیبانی از انواع مانیتورهای چند صفحه‌ای و اولترا واید را نیز داشته باشید. امکان کراس‌پلی بین پلتفرم‌های مختلف نیز وجود دارد.

در تصویر زیر می‌توانید مشخصات مورد نیاز را مشاهده نمایید. شایان ذکر است که حجم مورد نیاز در زمان انتشار برای نصب نیز مشخص شده است. ۵۰ گیگ برای بخش چند نفره و ۱۷۵ گیگ برای نصب همه مادهای بازی به طور کامل. البته ظاهرا می‌توانید که بخش داستانی را پس از اتمام حذف کنید. فقط به خاطر داشته باشید که ۵۰ گیگ مورد نیاز برای بخش چند نفره با آپدیت‌های بعدی افزایش می‌یابد.

Call of Duty: Black Ops Cold War در تاریخ ۱۳ نوامبر مصادف با ۲۳ آبان برای پلتفرم‌های Xbox Series X|S، Xbox One، PS4، PS5 و PC منتشر می‌شود.

آدرس شبکه های اجتماعی :

0 پاسخ به “سیستم مورد نیاز بازی Call of Duty: Black Ops Cold War اعلام شد؛ بازی ۱۷۵ گیگابایت فضای خالی می‌خواهد!”

  1. Sawanti گفت:

    این ۱۵۰ گیگه آپدیتش‌ها فکر کنم ۳۰۰ گیگی باشن:|

  2. Sawanti گفت:

    این ۱۵۰ گیگه آپدیتش‌ها فکر کنم ۳۰۰ گیگی باشن:|

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *