گیمینگرویتی

ثبت نام

از بازی‌های جدید سرویس PlayStation Plus Extra رونمایی شد

به گزارش گیمین‌گرویتی، سونی از جدیدترین بازی سرویس PlayStation Plus Essential رونمایی کرد. از 4 الی 31 جولای (13 تیر-9 مرداد) مشترکین این سرویس می‌توانند بازی‌های Call of Duty: Black Ops Cold War، ریمستر Alan Wake و Endling – Extinction is Forever را به رایگان به‌دست آورند. صد البته که این عناوین برای مشترکین PS Plus Extra و Premium هم در دسترس خواهد بود.

نسخه میان‌نسلی Call of Duty: Black Ops Cold War در دسترس قرار می‌گیرد. یعنی شما می‌توانید آن را روی پلی استیشن 4 و 5 به دلخواه تجربه کنید. بازی دارای بخش داستانی جدیدی است که اوایل دهه 80 میلادی در طول جنگ سرد روایت می‌شود. بخش زامبی‌ها هم وجود دارد. البته شاید در پیدا کردن بازیکنان در بخش چندنفره به مشکل بخورید چون مدت زیادی از عرضه آن می‌گذرد.

2 بازی دیگر که Alan Wake Remastered و Endling – Extincion is Forever هستند هم روی پلی استیشن 4 و 5 به دلخواه قابل بازی خواهند بود. در Alan Wake شخصیت Alan به Bright Fall می‌رود تا درگیر ماجرای تاریک مرموزی شود. نسخه Remastered دارای جلوه‌های بهبود یافته با پشتیبانی از کیفیت 4K خواهد بود. این نسخه همچنین دارای محتویات دانلودی The Signal و The Writer است. اگر قصد تجربه Alan Wake 2 را در آینده دارید، پس این فرصت خوبی برای شروع ماجراجویی Alan Wake خواهد بود (هرچند که سازندگان گفتند برای درک داستان نسخه 2 نیازی به تجربه بازی اول نیست).

بازی Endling – Extincion is Forever هم روایت روباهی است که از توله‌های خود محافظت می‌کند؛ حتی با وجود اینکه دنیا درگیر آلودگی بزرگی شده است. در طول روز باید دنبال غذا باشید و شب هم محتاطانه باید در محیط گشت‌وگذار کنید.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *