گیمینگرویتی

ثبت نام

گزارش: بازی Call of Duty 2024 در طول جنگ خلیج جریان دارد

بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 بعد از عرضه با انتقادات زیادی از سوی منتقدان و همچنین مخاطبان عادی روبه‌رو شد. البته روند عرضه سالانه این مجموعه متوقف نمی‌شود و جزئیات بازی Call of Duty 2024 از همین حالا در دسترس قرار گرفته است.

به گزارش گیمین‌گرویتی، در مطلبی که توسط Windows Central در دسترس قرار گرفته، ادعا شده بازی بعدی Call of Duty نسخه ششم Black Ops خواهد بود. استودیوی Treyarch سازنده اصلی است. با توجه به گزارشات، نام رمزی آن Cerberus بوده و ظاهرا نام بازی هم Call of Duty: Black Ops Gulf War است. این موضوع را Insider Gaming هم تایید می‌کند.

به‌نظر می‌رسد داستان بازی روی CIA و بررسی نقش ایالات متحده در درگیری تمرکز دارد. همچنین عواقب این درگیری‌ها در پایان دوران جنگ سرد نشان داده می‌شود. طبق گزارشات، بازی سعی در ارائه روایتی موشکافانه از جنگ خلیج دارد و شرکت کنندگان متفاوت زیادی که در درگیری حضور داشتند پوشش داده می‌شوند. در بخش گیم‌پلی هم به فناوری نظامی و ابزار سنتی‌تر باز می‌گردد که البته با توجه به زمان وقایع داستان آن انتظار غیر از این نمی‌رود.

سایت Windows Central همچنین می‌گوید Call of Duty: Black Ops Gulf War (یا نام آن هرچه که باشد) طولانی‌ترین چرخه توسعه یک بازی Call of Duty ساخته شده توسط استودیوی Treyarch را داشته است. Charile Intel هم در توئیتر اعلام کرده این اولین بازی این مجموعه محسوب می‌شود که توسعه آن 4 سال به طول انجامیده است. با توجه به توسعه عجله‌ای Modern Warfare 3، این خبر خیلی خوبی است.

همچنین در گزارش آمده که شرکت Activision پاداش‌های قابل توجه‌تری را برای پیش‌خرید نسخه بعدی در نظر گرفته است. احتمالا این مزایا مربوط به دسترسی زودهنگام به چندین حالتی باشد که چند هفته زودتر از انتشار رسمی بازی منتشر می‌شوند.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *