گیمینگرویتی

ثبت نام

تاریخ پخش فصل پنجم انیمه Bungo Stray Dogs با انتشار دومین ویدیوی تبلیغاتی مشخص شد

شرکت Kadokawa روز پنج‌شنبه اعلام کرد فصل پنجم انیمه Bungo Stray Dogs (براساس مانگایی از Kafka Asagiri و Sango Harukawa) روز 12 جولای (21 تیر) پخش می‌شود. همچنین دومین ویدیوی تبلیغاتی از این انیمه هم پخش شد.

به گزارش گیمین‌گرویتی، فصل پنجم Bungo Stray Dogs روز 12 جولای (21 تیر) از شبکه‌های Tokyo MX، Sun TV و TV Aichi و 13 جولای (22 تیر) از BS11 و KBS Kyoto پخش می‌شود. آغاز پخش زنده آن در d Anime Store صورت می‌گیرد.

موسیقی Kurogane no Ori (Iron Cell) توسط GRANRODEO برای تیتراژ آغازین فصل پنجم درنظر گرفته شده است. همچنین تیتراژ پایانی هم به آهنگ Kiseki (Trails) از Luck Life اختصاص یافته است.

‌در توصیفات Crunchyroll از فصل پنجم آمده است (این شبکه هم فصل پنجم را به‌طور زنده پخش می‌کند):

«کاراگاهان یکی پس از دیگری گیر می‌افتند. Kamui، رهبر Tenjin Goshui به دفتر کاراگاهان مسلح نزدیک شده است. آیا این دفتر می‌تواند جلوی آن‌ها مقاومت کند؟»

فصل چهارم Bungo Stray Dogs روز 4 ژانویه (14 دی) در ژاپن پخش شد. Crunchyroll همزمان با پخش آن در ژاپن این انیمه را به‌صورت زنده پخش کرد و همچنین نسخه دوبله انگلیسی آن را هم منتشر می‌کند.

برای فصل چهارم، Takuya Igarashi (کارگردان)، Yoji Enokido (نویسنده و ناظر اسکریپت)، Nobuhiro Arai (طراح شخصیت‌ها و کارگردان اصلی انیمیشن‌ها) و BONES (استودیوی انیمیشن‌سازی) از سازندگان اصلی بودند که برای توسعه آن بازگشتند. بازیگران و صداپیشگان اصلی هم به‌نام‌های Yuto Uemura (Atushi Nakajima) و Mamoru Miyano (Osamu Dazai)، Sumire Morohoshi (Koka Izumi) در کنار Kensho Ono (Ryunosuke Akutagawa) در فصل چهارم حضور داشتند. تمام این افراد در ساخت فصل پنجم دخیل خواهند بود.

نسخه انگلیسی مانگا توسط Yen Press منتشر می‌شود. مانگای Bungo Stray Dogs از سال 2012 آغاز شد و هنوز ادامه دارد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *