Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the buddypress domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the bp-verified-member domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the gamipress domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the ct domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wordpress-seo domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114
طراح بخش چندنفره Halo Infinite به بانجی برای ساخت بازی Marathon پیوست - گیمینگرویتی

گیمینگرویتی

ثبت نام

طراح بخش چندنفره Halo Infinite به بانجی برای ساخت بازی Marathon پیوست

به گزارش گیمین‌گرویتی، استودیوی بانجی در نمایش اخیر پلی استیشن بازی Marathon را نشان داد؛ عنوانی PvPvE که قرار است بازگشت دوباره این مجموعه قدیمی باشد. با وجود اینکه تریلر معرفی آن توجهات زیادی را جلب کرد، هنوز در مراحل اولیه توسعه است. البته بانجی تاکنون به جذب نیروی جدید برای کار روی بازی ادامه داده و اخیرا شخص کلیدی دیگری را استخدام کرده است.

اندرو ویتس که سابقا طراح اصلی بخش چندنفره بازی Halo Infinite بود، مارس سال گذشته استودیوی 343 Industries را ترک کرد. او اخیرا در توئیتر گفت به بانجی ملحق شده و به عنوان طراح گیم‌پلی Marathon در آنجا مشغول به کار خواهد شد.

ویتس نوشت: «همه در اینجا بسیار استقبال کرده‌اند و مهربان بوده‌اند. از کار با این تیم درخشان و فوق‌العاده با استعداد هیجان‌زده هستم.»

ویتس قبل از Halo Infinite در استودیوی Boss Key Productions به عنوان طراح ارشد بازی LawBreakers کار می‌کرد. پیش از آن هم طراح بازی Rainbow Six Siege در Ubisoft Montreal بود.

بازی Marathon در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سریز ایکس/اس و پی‌سی در دست ساخت قرار دارد.

آدرس شبکه های اجتماعی :


Deprecated: پروندهٔ پوسته بدون comments.php از نگارش 3.0.0 که جایگزینی در دسترس نداردمنسوخ شده است. لطفاً یک قالب comments.php در پوستهٔ خود قرار دهید. in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *