گیمینگرویتی

ثبت نام

تماشا کنید: تریلر جدید بازی Braid: Anniversary Edition با مشخص شدن تاریخ عرضه آن

به گزارش گیمین‌گرویتی، توسعه‌دهنده بازی Braid، یعنی جاناتان بلو (Jonathan Blow) اعلام کرده است که بازی Braid: Anniversary Edition بالاخره در تاریخ 11 اردیبهشت (30 آوریل) به رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن، ایکس‌باکس، نینتندو سوییچ و نتفلیکس می‌آید. این تاریخ عرضه‌ی جدید به لطف منتشر شدن تریلری از کانال یوتیوب رسمی بلو مشخص شده که از آن موقع‌ تا به حال، Unlisted شده است.

 

شما می‌توانید تریلر منتشر شده را در ادامه تماشا کنید:

تمرکز این تریلر جدید بر نشان دادن بهبودهای گرافیکی Braid: Anniversary Edition نسبت به بازی اورجینال خود در سال 2008 است. Visualهای بازی توسط دیوید هلمن (David Hellman)، کسی که در بازی اورجینال هم حضور داشت، «با دست نقاشی شده» است.

همچنین، این تریلر جنبه‌های دیگری که این بازی بهبود داشته را نشان می‌دهد که شامل صداگذاری‌های بهبود یافته، به همراه ترکیبی از ساندترک‌های اورجینال. بازی Braid: Anniversary Edition شامل حضور توسعه‌دهنده هم می‌شود که بالای 15 ساعت است.

بازی Braid: Anniversary Edition در اصل در سال 2020 معرفی شد و برای سال 2021 برنامه‌ریزی شده بود، اما از آن موقع تا حالا دچار تاخیر‌های زیادی شده است. بازی اورجینال Braid که در سال 2008 عرضه شد، توسط منتقدین به شدت تحسین شد و یکی از بازی‌هایی بود که بازی‌های ایندی (Indie) را در کنسول‌ها رونق داد، چون در ابتدا برای کنسول ایکس‌باکس 360 عرضه شده بود.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *