گیمینگرویتی

ثبت نام

استودیو Bokeh Game ویدئویی از بازی Slitterhead منتشر کرد

استودیوی بازی‌سازی Bokeh Game ویدئویی کوتاه از جلسات تست و بازخورد عنوان ترسناک روان‌شناختی Slitterhead با حضور توسعه‌دهندگان این بازی را به اشتراک گذاشته است و از زمان معرفی بازی در رویداد The Game Awards 2021، این اولین‌بار است که شاهد گیم‌پلی اولیه از این بازی هستیم. در ادامه با گیمین‌گرویتی همراه باشید.

در ویدئو جلسات تست Slitterhead سازندگان در حال صحبت‌کردن در مورد مکانیزم‌ها و ویژگی‌های بازی – به‌صورت خلاصه در پاراگراف بعدی با شما علاقه‌مندان آنها را توضیح می‌دهیم – هستند و از طرفی دیگر، بازی همچنان در مرحله پیش آلفا قرار دارد و بازی به مرحله تولید نرسیده است، اما نگاهی کوتاه به مبارزات بازی به ما می‌دهد؛ شخصیت اصلی بازی با یک سری از دشمنان ترسناک و با استفاده از سلاح‌های ترکیب شده با خون مبارزه می‌کند.

عنوانی در سبک ترسناک بقا با گیم‌پلی‌ای متمایل به اکشن ماجرایی.

دارای مکانیک‌های کاملاً جدید که هنوز در هیچ بازی دیده نشده است.

در بعضی لحظات خاص می‌توانید کنترل حیوانات را در دست بگیرید!

فضای سورئال و شوم!

برخی از دشمنان می‌تواند تغییر شکل دهند.

داستان بازی در یک شهر خیالی آسیایی اتفاق می‌افتد.

خط داستانی بازی بر روی تغییر شکل‌دهنده‌هایی تمرکز می‌کند که ظاهراً می‌توانند بین انسان و هیولا تغییر شکل دهند.

تومایا تأکید کرد که بخش بزرگی از بازی شامل تلاش برای بازیکن برای اینکه مشخص کند چه کسی یک هیولای پنهان درون وجودش هست و چه کسی نیست، خواهد بود.

تصمیمات بازیکن تأثیر زیادی بر روی خط داستانی بازی دارد.

بازی برای پی‌سی و کنسول‌ها در دست توسعه است.

استودیو Bokeh Game توسط کچیرو تومایا که بیشتر به‌عنوان خالق Silent Hill اصلی شناخته می‌شود، تشکیل شد. طبق گفته‌های تویاما سان و کارگردان بازی جونیا اوکورا، Slitterhead به طور کامل در ژانر ترسناک دسته‌بندی نمی‌شود، بلکه ژانرهای متعددی که در آن سبک وحشت را می‌توان تجربه کرد، جریان دارد!

متأسفانه، اطلاعات دیگری در مورد Slitterhead منتشر نشده است و فقط اعلام شده است که موسیقی متن آن توسط آکیرا یامائوکا ساخته خواهد شد که سال‌ها روی موسیقی برای فرنچایز Silent Hill کارکرده بود.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *