گیمینگرویتی

ثبت نام

تماشا کنید: تمام آنچه که از فصل دوم Blue Eye Samurai می‌دانیم

به گزارش گیمین‌گرویتی، انیمیشن Blue Eye Samurai برای فصل دوم خود در نتفلیکس (Netflix) بازمی‌گردد. این انیمیشن سریالی، در 12 آبان (3 نوامبر) پخش گردید و چند هفته بعد، برای یک فصل دیگر نیز تمدید شد. نتفلیکس فصل دوم انیمیشن مورد بحث را با انتشار یک ویدیوی کوتاه اعلام کرد.

 

شما می‌توانید تریلر معرفی فصل دوم انیمیشن Blue Eye Samurai را در ادامه تماشا کنید:

 

 

از سرگیری این انیمیشن با توجه به محبوبیت آن، جای تعجبی باقی نمی‌گذارد. Blue Eye Samurai برای چندین هفته، جزو 10 عنوان پربازدید نتلفیکس بود و در سایت‌هایی مانند Polygon، در چندین فهرست بهترین‌های سال قرار گرفت. علاوه بر این، فصل اول انیمیشن مذکور، با هدف ادامه‌ دادن آن در فصل دوم به‌پایان می‌رسد؛ اما نتفلیکس راجع به فصل بعدی آن اطلاعات بیشتری را به‌غیر از اینکه تنها در دست ساخت است، به اشتراک نگذاشت. به هر حال، هرآنچه که از فصل دوم Blue Eye Samurai می‌دانیم:

 

آیا Blue Eye Samurai فصل‌های بیشتری را دریافت خواهد کرد؟

 

ما کاملاً اطمینان داریم که فصل دوم در راه است، اما نتفلیکس اطلاعات دیگری را جز این منتشر نکرد. درحالی که برخی از انیمیشن‌ها حداقل برای یک یا دو فصل ادامه پیدا می‌کنند، به‌نظر می‌رسد که فعلاً باید صبر کنیم و ببینیم که ماجرای میزو (Mizu) چقدر توانایی کشش را دارد.

 

فصل دوم Blue Eye Samurai چه زمانی منتشر خواهد شد؟

 

نمی‌توان چیزی راجع به این سوال گفت، اما کار ساخت فصل اول این انیمیشن در سال 2020 شروع شد. با مشکلات بیماری فراگیر کرونا که به‌طبع آن کار توسعه‌ و شروع کردن یک پروژه‌ی جدید انیمیشنی سخت شد، به‌نظر نمی‌رسد که باید سه سال کامل را منتظر فصل بعدی باشیم، اما تغییر کردن دسته‌ی دیگری از قسمت‌ها در سال بعد نیز ترسناک خواهد بود. با در نظر گرفتن این موضوع، به‌نظر می‌رسد که سال 2025، محتمل‌ترین تاریخ برای عرضه‌ی قسمت‌های جدید این انیمیشن می‌باشد.

 

موضوع فصل دوم Blue Eye Samurai راجع به چه چیزی خواهد بود؟

 

این چیزی است که انیمیشن درباره‌ی آن واضح عمل می‌کند: ما می‌دانیم که میزو با امید کشتن دو هدف آخر خود، آماده‌ی سفر به سرزمینی ناشناخته یعنی لندن است که احتمالاً با شوک فرهنگی همراه خواهد بود. درعین حال، آکمی (Akemi) به قصر می‌رود تا هرچیزی که بر آینده‌ی ژاپن تاثیر خواهد گذاشت را پیدا کند، درحالی که رینگو (Ringo) به‌نظر می‌رسد استاد جدیدی پیدا کرده است. همه‌ی این‌ها باید دست‌به‌دست هم برای فصلی بزرگ‌تر، مفصل، و هیجان‌انگیز بدهند.

 

چه کسانی برای صداگذاری در فصل دوم Blue Eye Samurai حاضر خواهند شد؟

 

با کنار گذاشتن صداگذاران فصل اول که به‌نظر می‌رسد همه‌ی آن‌ها برای این فصل بازمی‌گردند، نتفلیکس اطلاعاتی را راجع به صداگذاران جدید فصل دوم اعلام نکرده است. با وجود صداگذاران بااستعدادی که هم‌اکنون در این انیمیشن وجود دارند، به دلیل منتقل شدن فصل دوم به لندن، ممکن است که نام‌های بزرگی را در لیست جدید صداگذاران شاهد باشیم.

 

آیا تا عرضه‌ی فصل دوم، اثری مشابه Blue Eye Samurai وجود دارد تا تماشا کنم؟

 

شاید عجیب باشد، اما نمی‌توانیم قول بدهیم که نظر شما را جلب کند یا خیر. سریال جدید کانال FX، یعنی Shogun، درباره‌ی یک استرالیایی است که به‌قصد تبدیل شدن به یک سامورایی، عازم سفر به ژاپن می‌شود. اولین تریلر این سریال بسیار خوب به‌نظر می‌رسد. Shogun برای پخش در ماه فوریه برنامه‌ریزی شده است و احتمالاً شبیه Blue Eye باشد.

 

حتی اگر صبر برای چند ماه هم برای شما سخت است، انیمه‌ی Vinland Saga هم می‌تواند گزینه‌ی خوبی باشد. این انیمه‌، راجع به یک وایکینگ می‌باشد که به‌دنبال انتقام پدر به قتل رسیده‌ی خود است، تا آنکه متوجه می‌شود انتقام، بسیار پیچیده‌تر از چیزی است که فکر می‌کرد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *