گیمینگرویتی

ثبت نام

تماشا کنید: اولین تریلر و اطلاعات از پارت دوم انیمه Bleach: Thousand-Year Blood War منتشر شد

به گزارش گیمین‎‌‍گرویتی، اولین برنامه زنده Krew beInside برای Tite Kubo’s Bleach و Burn The Witch با پخش بخش‌هایی از Bleach: Thousand-Year Blood War یک‌شنبه آغاز شد. شروع این برنامه با آهنگ STARS از گروه راک سه نفره w.o.d و معرفی بازیگران جدید انیمه و اعلام تاریخ 8 جولای (17 تیر) برای پخش آن بود.

این بازیگران جدید Aoi Yūki در نقش Liltotto ،Tsuyoshi Koyama در نقش Gerald ،Sōichiroُ Hoshi در نقش Nianzol و Nao Tōyama در نقش Giselle خواهند بود. همچنین این اولین بار است که گروه w.o.d موسیقی برای یک انیمه تولید می‌کنند. خالق مانگا Kubo اعلام کرد خود وی از طرفداران w.o.d بوده اما این دلیل انتخاب این گروه برای ضبط موسیقی Bleach: Thousand-Year Blood War نیست. بخش دوم انیمه در تاریخ ۸ جولای (17 تیر) در شبکه  TV Tokُyo و زیرمجموعه‌هایش پخش خواهد شد. قسمت اول انیمه نیز در تاریخ 10 اکتبر (18 مهر) سال گذشته علاوه بر TV Tokyo و زیرمجموعه‌هایش در Hulu، Disney+ و Viz Media آغاز و در ماه دسامبر (آذر) با یک قسمت یک ساعته، به پایان رسید. این ایپزود یک ساعته شامل قسمت ‌های 12 و 13 انیمه باهم بود. فعلا برنامه استدیو سازنده، پخش در 4 فصل و با فاصله زمانی مناسب است.

تمرکز Bleach: Thousand-Year Blood War بر روی بخش آخر مانگا و قسمت‌های 55 تا 74 است. Tomohisa Taguchi نیز به جای Noriyuki Abe وظیفه کارگردانی این سری را به عهده گرفته است. از کارهای قبلی وی، می توان به انیمه‌های Twin Star Exorcists یا Akudama Drive اشاره کرد. Shiro SAGISU نیز برای کار روی بخش موسیقی Thousand-Year Blood War بازگشته است. علاوه بر این تعدادی از بازیگران بازی Bleach: Brave Souls در این انیمه حضور خواهند داشت.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *