گیمینگرویتی

ثبت نام

دریافت سرمایه‌گذاری 17 میلیون دلاری استدیو جدید سازندگان ویچر و سایبرپانک از سوی NEOWIZ

به گزارش گیمین‌گرویتی، شرکت توسعه‌دهنده‌ی بازی و ناشر کره‌ای نیوویز (NEOWIZ)، از طریق بیانیه‌ای خبری اعلام کرده که 21 درصد از سهم استودیوی تازه تاسیس بلنک (BLANK Studio) را به مبلغ 17 میلیون دلار تصاحب کرده است.

سونگ چئول کیم (Seung-Cheol Kim)، نایب‌رییس شرکت NEOWIX بیان کرد:

 

به عنوان سرمایه‌گذارانی استراتژیک، ما استودیوی BLANK را می‌بینیم. توسعه‌دهنده‌ای که به عنوان رقیبی قدرتمند، آماده‌ی ورود به حوضه‌ی بازی‌سازی AAA است. همچنین، ما تفاهم ارزشمندی را بین تجربه‌هایمان در ساخت عناوینی منحصر‌به‌فرد تشخیص می‌دهیم. ساختار اولین بازی استودیوی BLANK، برخلاف بخش عظیمی از بازی‌های روایت‌محور است. این بازی، با برداشت متفاوت خود از دنیای آخرالزمانی و به همراه پیچش‌های داستانی جذاب، تجربه‌ای تازه و آشنایی را به پلیرها تقدیم می‌کند.

 

متیوز کانیک (Mateusz Kanik)، کارگردان بازی استودیوی BLANK افزود:

 

تیم ما، تجربه‌ی هدایت تیم‌های بزرگ، مدیریت منابع مالی قابل توجه، گرفتن تصمیم‌های سخت، خروجی گرفتن از پرو‌ژه‌ها و عرضه‌ی عناوین عظیم را دارد. BLANK چیزی بیشتر از یک استودیو است. BLANK شامل گردهمایی افراد کارکشته‌ی صنعت گیم است؛ کسانی که برای سال‌ها با یکدیگر همکاری کرده‌اند. ما در روز اول مشتاقانه کار را شروع کردیم و اکنون به لطف NEOWIZ، ما قادرخواهیم بود تا تیمی استثنایی بسازیم و بازی‌ها و داستان‌هایی را خلق کنیم که احساسات را برانگیخته، و اثر ماندگاری را بر پلیرها به جای می‌گذارد.

 

همچنین، میکولاج مارچکا (Mikolaj Marchewka)، مدیر اجرایی استودیوی BLANK بیان کرد:

 

NEOWIZ، متوجه پتانسیل بازی اول ما و برنامه‌های بلندمدت استودیو شد. از زمان اولین ملاقاتمان مشخص شد که ترکیب BLANK و NEOWIZ یک ترکیب استثنایی است و مکمل هم هستند. بازی Lies of P در بازار غرب بسیار مورد توجه واقع شد و مثالی بارز از عرضه‌ی پولیش شده در زمان عرضه است؛ چیزی که ما در استودیوی BLANK برایش ارزش قائل هستیم.

 

پیش از این، در مصاحبه‌ای با کارگردان بازی، یعنی آقای کانیک، و مدیر تولید این بازی، یعنی آقای مارسین جفیمو (Marcin Jefimow) با رسانه‌ی Wcctech، کانیک بیان کرد:

 

ما باورهایمان را از استودیوی سی‌دی پراجکت‌ رد (CD Projekt RED) رها نمی‌کنیم. ما همیشه درحال فکر روی ساخت بازی‌هایی با داستان‌های بزرگسالانه هستیم که احساسات را در مردم تحریک می‌کند، پس قطعاً درحال حاضر ما همین کار را انجام می‌دهیم و متمرکز بر آن هستیم.

 

البته، این بازی با چیزی که در گذشته روی آن کار می‌کردیم متفاوت خواهد بود. اما ما ارزش‌هایی یکسان را به مانند گذشته گرامی می‌داریم، پس شما می‌توانید شباهت‌هایی را بین این دو پیدا کنید. این موضوع به این معنا نیست که ما درحال کار روی بازی‌ای با گیم‌پلی خالص و بدون داستان هستیم. ما درحال ساخت بازی‌ای روایت‌محور با داستانی بزرگسالانه و پر از احساسات هستیم. این تمام چیزی است که می‌توانم بگویم.

 

NOWIZ بیشتر به عنوان Bless MMORPG‌هایش و اخیراً، با بازی Lies of P شناخته می‌شود.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *