گیمینگرویتی

ثبت نام

تاریخ پخش انیمه Black Butler: Public School Arc مشخص شد

به گزارش گیمین‌گرویتی، سایت رسمی انیمه Black Butler: Public School Arc، اقتباس تلویزیونی جدیدی از مانگای Black Butler اثر یانا توبوسو (Yana Toboso)، اعلام کرده است که این انیمه در آوریل سال 2024 روی پلتفرم‌های Gunma TV ،Tokyo MX ،Tochigi TV ،BS11 ،MBS و پلتفر‌م‌های دیگر به نمایش در خواهد آمد. همچنین، این سایت از پوستر جدیدی به نام «خوش‌آمدی» را از شخصیت Ciel Phantomhive به یادبود تولد اوT رونمایی کرده است.

 

شما می‌توانید این پوستر را در ادامه تماشا کنید:

انیمه‌ی Black Butler: Public School Arc در سال 2024 منتشر خواهد شد. کرانچی‌رول (Crunchyroll) وظیفه‌ی استریم این انیمه‌ را به زبان‌های انگلیسی، لاتین، آمریکایی و کشورهای اروپایی بر عهده دارد. کرانچی‌رول پیش از این اعلام کرده بود که مجوز این انیمه را برای استریم کردن آن به جز در کشور ژاپن، دریافت کرده است.

 

آنیپلکس (Aniplex) انیمه‌ی مورد بحث را اینگونه توصیف می‌کند:

 

Butler Sebastian Michaelis با ارباب 13 ساله‌ی اشرافی خود یعنی Ciel Phantomhive کار می‌کند تا کثیف‌کاری‌های «سگ نگهبان ملکه» را در قرن نوزدهم دنیای زیرزمینی انگلستان انجام دهند.

 

روزی، Ciel نامه‌ای از ملکه ویکتوریا دریافت می‌کند که به نظر می‌رسد چندین دانش‌آموز در Weston College از جمله یکی از خویشاوندهای ملکه به نام درک (Derrick) ناپدید شده‌اند. به همین خاطر، سباستین و سیل، Weston College را به منظور فهمیدن ماجرا بررسی می‌کنند. به راستی چه اتفاقی برای این دانش‌آموزان افتاده است؟

 

 

کنجیرو اوکادا (Kenjiro Okada) که سابقه‌ی کار بر March comes in like a lion و RWBY: Ice Queendom را دارد، این انیمه را در کلاورورکس (CloverWorks) کارگردانی می‌کند. هیرویوکی یوشینو (Hiroyuki Yoshino)، کسی که فیلمنامه‌ی پیشین انیمه‌ی Butler را نوشته یا نظارت کرده بود، وظیفه‌ی تدوین این انیمه را بر عهده دارد. یومی شیمیزو (Yumi Shimizu) هم که انیماتور و کارگردان قسمتی از انیمه‌ی Black Butler در سال 2008 بود نیز وظیفه‌ی طراحی شخصیت‌ها را بر عهدا دارد. وظیفه‌ی آهنگسازی این انیمه هم بر عهده‌ی ریو کاواساکی (Ryo Kawasaki) می‌باشد که سابقه‌ی کار بر Fate/Grand Order Absolute Deminic Front: Babylonia ،To your Eternity و Romantic Killer را نیز دارد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *